پشتیبــان
به جلسه بپیوندیدثبت نامورود به یک جلسه بپیوندیدثبت نامورود 

سیاست حفظ حریم خصوصی

FreeConference خط مشی محافظت از حریم خصوصی مشتری دارد. ما معتقدیم که شما حق دارید بدانید چه اطلاعاتی را از شما جمع‌آوری می‌کنیم و همچنین نحوه استفاده، افشا و محافظت از آن اطلاعات را دارید. ما این بیانیه خط‌مشی ("خط‌مشی رازداری" یا "خط‌مشی") را برای توضیح اقدامات و خط‌مشی‌های حفظ حریم خصوصی خود ایجاد کرده‌ایم. هنگامی که از هر محصول یا خدمات FreeConference استفاده می کنید، باید بدانید که اطلاعات شخصی چه زمانی و چگونه جمع آوری، استفاده، افشا و محافظت می شود.

FreeConference یک سرویس Iotum Inc. Iotum Inc. و شرکت های تابعه آن (مجموعاً "شرکت") متعهد به محافظت از حریم خصوصی شما و ارائه تجربه مثبت در وب سایت های ما و هنگام استفاده از محصولات و خدمات ما ("راه حل ها") هستند. توجه: «کنفرانس رایگان»، «ما»، «ما» و «ما» به معنای وب‌سایت www.FreeConference.com (شامل زیر دامنه‌ها و پسوندهای آن) («وب‌سایت‌ها») و شرکت است.

این خط‌مشی برای وب‌سایت‌ها و راه‌حل‌هایی اعمال می‌شود که به این بیانیه حفظ حریم خصوصی پیوند می‌دهند یا به آن ارجاع می‌دهند و نحوه استفاده از اطلاعات شخصی و انتخاب‌های در دسترس شما در مورد جمع‌آوری، استفاده، دسترسی، و نحوه به‌روزرسانی و اصلاح اطلاعات شخصی شما را شرح می‌دهد. اطلاعات اضافی در مورد شیوه های اطلاعات شخصی ما نیز ممکن است همراه با سایر اعلامیه های ارائه شده قبل یا در زمان جمع آوری داده ها ارائه شود. برخی از وب‌سایت‌های شرکت و راه‌حل‌ها ممکن است اسناد حریم خصوصی خود را داشته باشند که نحوه استفاده از اطلاعات شخصی آن وب‌سایت‌ها یا راه‌حل‌ها را توضیح می‌دهد. تا جایی که یک اطلاعیه خاص برای یک وب سایت یا راه حل با این بیانیه حفظ حریم خصوصی متفاوت است، اعلان خاص مقدم خواهد بود. اگر در نسخه‌های ترجمه شده و غیرانگلیسی این بیانیه حریم خصوصی تفاوتی وجود داشته باشد، نسخه آمریکایی به انگلیسی مقدم خواهد بود.

اطلاعات شخصی چیست؟

"اطلاعات شخصی" هر گونه اطلاعاتی است که به طور منطقی می تواند برای شناسایی یک فرد استفاده شود یا می تواند مستقیماً با شخص یا نهاد خاصی مرتبط باشد، مانند نام، آدرس، آدرس ایمیل، شماره تلفن، اطلاعات آدرس IP، یا اطلاعات ورود به سیستم (حساب شماره، رمز عبور).

اطلاعات شخصی شامل اطلاعات "مجموعه" نمی شود. اطلاعات انبوه داده‌هایی است که ما درباره گروه یا دسته‌ای از خدمات یا مشتریان جمع‌آوری می‌کنیم که شناسه‌های مشتری فردی از آنها حذف شده است. به عبارت دیگر، نحوه استفاده شما از یک سرویس ممکن است جمع‌آوری و با اطلاعاتی درباره نحوه استفاده دیگران از همان سرویس ترکیب شود، اما هیچ اطلاعات شخصی در داده‌های حاصل گنجانده نخواهد شد. داده های انبوه به ما کمک می کند تا روندها و نیازهای مشتری را درک کنیم تا بتوانیم خدمات جدید را بهتر در نظر بگیریم یا خدمات موجود را مطابق با خواسته های مشتری تنظیم کنیم. نمونه ای از داده های انبوه، توانایی ما برای تهیه گزارشی است که نشان می دهد تعداد معینی از مشتریان ما همیشه در زمان خاصی از روز از خدمات همکاری ما استفاده می کنند. این گزارش حاوی اطلاعات قابل شناسایی شخصی نخواهد بود. ممکن است داده های انبوه را به اشخاص ثالث بفروشیم یا داده های انبوه را با آنها به اشتراک بگذاریم.

جمع آوری و استفاده از اطلاعات شخصی شما

وب‌سایت‌های ما اطلاعات شخصی شما را جمع‌آوری می‌کنند تا بتوانیم محصولات یا خدمات درخواستی شما را ارائه دهیم. ما ممکن است هنگام استفاده از وب‌سایت‌ها و راه‌حل‌های ما و تعامل با ما، داده‌هایی از جمله اطلاعات شخصی درباره شما را جمع‌آوری کنیم. هنگامی که شما با ما تعامل می کنید، مانند زمانی که ثبت نام می کنید یا وارد سرویس می شوید، این به طور خودکار اتفاق می افتد. ما همچنین ممکن است اطلاعات بازاریابی و فروش تجاری موجود را از اشخاص ثالث خریداری کنیم تا بتوانیم به شما خدمات بهتری ارائه دهیم.

انواع اطلاعات شخصی که ممکن است پردازش کنیم به زمینه کسب و کار و اهدافی که برای آنها جمع آوری شده است بستگی دارد. ما ممکن است از اطلاعات شخصی شما برای اهداف عملیاتی و کمک به تضمین امنیت کسب‌وکارمان، ارائه، بهبود و سفارشی‌سازی وب‌سایت‌ها و راه‌حل‌هایمان، ارسال اعلان‌ها، بازاریابی و سایر ارتباطات، و سایر اهداف قانونی که توسط قانون قابل اجرا مجاز است استفاده کنیم. .

اطلاعات جمع آوری شده درباره شما

ما به عنوان کنترل کننده داده و پردازشگر داده، انواع اطلاعات شخصی را در مورد کاربران محصولات یا خدمات خود جمع آوری می کنیم. خلاصه‌ای از اطلاعات شخصی که ممکن است درباره شما جمع‌آوری و پردازش کنیم، در زیر آمده است:

شرح خدمات: FreeConference یک سرویس جلسات گروهی، کنفرانس و همکاری است که توسط Iotum Inc. و شرکت های وابسته به آن ارائه می شود.
موضوع پردازش:Iotum برخی از اطلاعات شخصی مشتری را از طرف مشتریان خود در رابطه با ارائه کنفرانس و همکاری گروهی پردازش می کند. محتوای اطلاعات شخصی مشتری توسط محصولات و خدمات مورد استفاده مشتریان تعیین می شود. در حین ارائه چنین خدماتی ، سیستم عامل و شبکه Iotum ممکن است داده ها را از سیستم های مشتریان ، تلفن ها و / یا سیستم عامل های نرم افزار شخص ثالث ضبط کند.
مدت زمان پردازش:برای مدت زمان خدماتی که مشتری از آنها استفاده می کند یا مدت زمان اشتراک اشتراک برای استفاده از چنین سرویس هایی ، هر کدام طولانی تر است.
ماهیت و هدف پردازش:Iotum را قادر سازد تا خدمات خاصی را در رابطه با کنفرانس و خدمات همکاری گروهی مطابق با شرایط و ضوابط خدمات خود به مشتری ارائه دهد.
نوع اطلاعات شخصی:اطلاعات شخصی مشتری مربوط به مشتریان و کاربران نهایی ارائه شده خدمات که بر اساس داده های ارائه شده توسط این مشتریان یا کاربران نهایی ارائه شده و/یا به شکل دیگری توسط یا از طرف مشتری یا کاربر نهایی ارائه شده در نتیجه استفاده جمع آوری شده است. از خدمات. آیوتوم همچنین اطلاعاتی در مورد بازدیدکنندگان دارایی های وب خود جمع آوری می کند. اطلاعات جمع‌آوری‌شده ممکن است شامل بدون محدودیت، داده‌های آپلود شده یا وارد شده به Iotum، اطلاعات تماس شخصی، اطلاعات جمعیتی، اطلاعات موقعیت مکانی، داده‌های نمایه، شناسه‌های منحصربه‌فرد، گذرواژه‌ها، فعالیت استفاده، سابقه تراکنش، و رفتار آنلاین و داده‌های علاقه باشد.
دسته بندی موضوعات اطلاعاتی: مشتریان FreeConference (و اگر ماهیت شرکتی یا گروهی دارند، کاربران ارائه‌شده خدمات آنها)، و همچنین بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها.

انواع خاصی از اطلاعات شخصی و دیگر اطلاعاتی که ممکن است از شما جمع آوری کنیم به شرح زیر است:

  • اطلاعاتی که به ما می دهید: ما اطلاعاتی را که هنگام ثبت نام در وب سایت ها یا استفاده از خدمات ما به ما می دهید جمع آوری می کنیم. به عنوان مثال، ممکن است هنگام ثبت نام برای خدمات، یک آدرس ایمیل به ما ارائه دهید. ممکن است به این روش فکر نکرده باشید، اما آدرس ایمیلی که ممکن است هنگام مرور وب سایت ما استفاده کنید نمونه ای از اطلاعاتی است که به ما می دهید و ما جمع آوری و استفاده می کنیم.
  • اطلاعات جمع آوری خودکار: هر زمان که با ما در ارتباط باشید ، انواع خاصی از اطلاعات را به طور خودکار دریافت می کنیم. به عنوان مثال ، هنگام بازدید از وب سایت ها ، سیستم های ما به طور خودکار آدرس IP شما و نوع و نسخه مرورگری را که استفاده می کنید جمع آوری می کنند.
  • اطلاعات از منابع دیگر: ما ممکن است اطلاعات مربوط به شما را از منابع خارجی بدست آوریم و آنها را به اطلاعات حساب خود اضافه کنیم یا به شرط رضایت صریح شما ، آنها را ترکیب کنیم. ما ممکن است از اطلاعات دموگرافیک و بازاریابی موجود در بازار توسط اشخاص ثالث برای کمک به ما در ارائه خدمات بهتر یا اطلاع رسانی در مورد محصولات یا خدمات جدیدی که فکر می کنیم مورد توجه شما باشد ، استفاده کنیم.

برای دیدن نحوه استفاده ، افشای و محافظت از این اطلاعات که معمولاً در دسته های زیر قرار می گیرد ، باید به بقیه این خط مشی مراجعه کنید:

منبع داده های شخصیانواع داده های شخصی که باید پردازش شوندهدف از پردازشمبنای قانونیدوره نگهداری
مشتری (هنگام ثبت نام)نام کاربر ، ایمیل ، نام کاربری انتخاب شده ، تاریخ ایجاد حساب ، رمز عبوربرای ارائه برنامه های همکاری

* رضایت

* لازم است خدمات همکاری درخواستی را به مشتری ارائه دهیم

بیشتر از مدت زمان قرارداد مشتری و هر دوره طولانی تری که به دلیل شرایط خاص نظارتی مورد نیاز است
مشتری (هنگام ثبت نام)منبع دادهارائه برنامه های همکاری کارآمد و بازاریابی مرتبط و پشتیبانی مشتری

* رضایت

* لازم است خدمات همکاری درخواستی را به مشتری ارائه دهیم

بیشتر از مدت زمان قرارداد مشتری و هر دوره طولانی تری که به دلیل شرایط خاص نظارتی مورد نیاز است
سیستم عامل (عامل فعالیت مشتری و استفاده از خدمات)داده های ضبط تماس (CDR) ، داده های گزارش ، داده های رتبه بندی تماس ، بلیط های پشتیبانی مشتری و داده هابرای ارائه برنامه های همکاری

* رضایت

* لازم است خدمات همکاری درخواستی را به مشتری ارائه دهیم

بیشتر از مدت زمان قرارداد مشتری و هر دوره طولانی تری که به دلیل شرایط خاص نظارتی مورد نیاز است
سیستم عامل (عامل فعالیت مشتری و استفاده از خدمات)ضبط ، تخته سفیدثبت برنامه

* رضایت

* لازم است خدمات همکاری درخواستی را به مشتری ارائه دهیم

بیشتر از مدت زمان قرارداد مشتری و هر دوره طولانی تری که به دلیل شرایط خاص نظارتی مورد نیاز است
سیستم عامل (عامل فعالیت مشتری و استفاده از خدمات)رونویسی ، خلاصه تماس هوشمندبرای ارائه توابع و ویژگیهای اضافی مرتبط با برنامه (های) همکاری

* رضایت

* لازم است خدمات همکاری درخواستی را به مشتری ارائه دهیم

بیشتر از مدت زمان قرارداد مشتری و هر دوره طولانی تری که به دلیل شرایط خاص نظارتی مورد نیاز است
مشتری (فقط در صورت وارد کردن اطلاعات صورتحساب و قابل اجرا بودن)جزئیات اطلاعات صورتحساب ، جزئیات معاملهپردازش کارت اعتباری

* رضایت

* لازم است خدمات همکاری درخواستی را به مشتری ارائه دهیم

بیشتر از مدت زمان قرارداد مشتری و هر دوره طولانی تری که به دلیل شرایط خاص نظارتی مورد نیاز است

FreeConference اذعان دارد که والدین اغلب برای محصولات و خدمات ما برای استفاده خانوادگی ثبت نام می کنند، که ممکن است برای کودکان زیر 18 سال استفاده شود. هر گونه اطلاعات جمع آوری شده از چنین استفاده ای به نظر می رسد اطلاعات شخصی مشترک واقعی سرویس باشد و تحت این سیاست به عنوان چنین رفتار خواهد شد.

هنگامی که مشتری ما یک کسب و کار یا نهاد دیگری است که برای کارمندان یا سایر کاربران مجاز خدمات خرید می کند، این خط مشی عموماً بر اطلاعات شخصی مرتبط با تک تک کارمندان یا کاربران مجاز نظارت می کند. با این حال، این که آیا مشتری تجاری به اطلاعات شخصی کارمندان یا سایر کاربران مجاز دسترسی داشته باشد، مشمول شرایط هر قرارداد خدمات خواهد بود. بر این اساس، کارمندان یا سایر کاربران مجاز باید قبل از استفاده از خدمات، با مشتری تجاری در مورد شیوه های حفظ حریم خصوصی آن مشورت کنند.

چگونه و چرا FreeConference از اطلاعات شخصی استفاده می کند؟

ما اطلاعات شخصی را به دلایل مختلف تجاری جمع آوری می کنیم، مانند:

  • پردازش سفارش، از جمله صورتحساب و پرداخت
  • مدیریت و مدیریت ارتباط با مشتری
  • ایجاد و مدیریت حساب های کاربری
  • ارائه وب سایت ها و راه حل ها و امکان استفاده از ویژگی های خاص
  • تجزیه و تحلیل، شخصی سازی، بهبود دقت، و بهبود تجربه کاربر، ارتباطات و تعاملات
  • ارسال ارتباطات برای شما، از جمله برای اهداف بازاریابی یا رضایت مشتری

به طور کلی، ما از اطلاعات شخصی برای ارائه خدمات یا تکمیل تراکنش های درخواستی شما و پیش بینی و رفع مشکلات خدمات شما استفاده می کنیم. جزئیات چنین پردازشی در جدول قبلی خلاصه شده است.

اگر صراحتاً در برنامه خبرنامه ایمیل ما یا هر شکل ارتباطی دیگر از طرف ما مشترک شده اید (به عنوان مثال، با علامت زدن کادر رضایت در صفحات ثبت نام ما)، ممکن است از این اطلاعات برای ایجاد و اطلاع رسانی از محصولات یا خدمات دیگر استفاده کنیم. FreeConference یا موارد دیگری که ممکن است نیازهای شما را بهتر برآورده کنند. تمام اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می دهید در سرورهای امن ما ذخیره می شود و هرگونه تراکنش پرداخت رمزگذاری می شود.

اگر تصمیم دارید اطلاعات شخصی شخص ثالث (مانند نام، ایمیل و شماره تلفن) را در اختیار ما قرار دهید، نشان می‌دهید که اجازه شخص ثالث برای انجام این کار را دارید. مثالها ممکن است شامل ارسال مرجع یا مطالب بازاریابی به یک دوست باشد. اشخاص ثالث ممکن است از طریق پیوند ارائه شده در پیام اولیه اشتراک خود را از هرگونه ارتباط آینده لغو کنند.

در برخی موارد، ما ممکن است به طور خودکار داده ها را از طریق کوکی ها، وبلاگ ها، چراغ های وب و سایر برنامه های مشابه جمع آوری کنیم. لطفاً برای اطلاعات بیشتر بخش استفاده از کوکی‌ها در کنفرانس آزاد را در زیر بخوانید.

دسترسی و دقت اطلاعات شخصی شما و استفاده از حقوق شما

می توانید اطلاعات حساب خود را از نظر صحت بررسی کنید یا از ما بخواهید که این اطلاعات را حذف کنیم. ما به کمک شما نیاز داریم تا اطلاعات شخصی شما را دقیق و به روز نگه داریم. ما چندین گزینه برای دسترسی، تصحیح یا حذف اطلاعات شخصی شما ارائه می دهیم. از طریق وب سایت های ما، می توانید اطلاعات حساب خود را تغییر دهید یا بررسی کنید. شما همچنین حق دسترسی به اطلاعاتی که در مورد شما داریم را دارید. در صورت لزوم، درخواست دسترسی ممکن است مشمول هزینه‌ای برای پرداخت هزینه‌های ما در ارائه جزئیات اطلاعاتی که در مورد شما نگهداری می‌کنیم، باشد.

اگر به هر دلیلی می خواهید اطلاعات شخصی را که در مورد شما در اختیار داریم به طور کامل یا جزئی حذف کنیم، لطفاً با ما تماس بگیرید privacy@FreeConference.com or support@FreeConference.com و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم. باید بدانید که برای حذف شدن از همه لیست‌های پستی (از جمله به‌روزرسانی‌های خدمات و کنفرانس)، ممکن است نیاز باشد پین شما از سیستم‌های عملیاتی ما حذف شود، که ممکن است به این معنی باشد که دیگر نمی‌توانید از خدمات ما استفاده کنید. یک کاربر می تواند حساب FreeConference خود را حذف کند، که شامل اطلاعات شخصی مرتبط در هر زمان از طریق حساب برنامه خود می شود.

وقتی شرکت به‌عنوان «کنترل‌کننده داده» عمل می‌کند، می‌توانید از حقوق دسترسی خود استفاده کنید و درخواست اصلاح یا غیرفعال‌سازی تحت قوانین مربوط به حفاظت از داده‌ها را مستقیماً با شرکت همانطور که در مستندات راه حل خاص توضیح داده شده است یا با ارائه درخواست از طریق ارائه یک درخواست حفظ حریم خصوصی، اعمال کنید. فرم به privacy@FreeConference.com. وقتی شرکت به‌عنوان «پردازنده داده» عمل می‌کند و شما می‌خواهید از حقوق دسترسی خود استفاده کنید و درخواست اصلاح یا غیرفعال‌سازی کنید، شرکت طبق قوانین مربوطه حفاظت از داده، شما را به کنترل‌کننده داده راهنمایی می‌کند.

اگر برای دسترسی، تصحیح یا حذف اطلاعات شخصی خود به کمک یا کمک بیشتری نیاز دارید، لطفاً مستقیماً با ما تماس بگیرید. ما ظرف 30 روز به درخواست شما پاسخ خواهیم داد. اگر نتوانیم درخواست شما را برآورده کنیم یا به زمان بیشتری نیاز داشته باشیم، توضیحی را به شما ارائه خواهیم کرد.

ترجیحات ارتباطی شما

ما به شما این امکان را می دهیم که انواع اطلاعات مربوط به کسب و کار، برنامه ها، وب سایت ها و راه حل های ما را دریافت کنید. شما می‌توانید اولویت‌های ارتباطی خود را در هر زمان از طریق روش‌های زیر مدیریت کنید:

  • با پیروی از دستورالعمل های موجود در هر ایمیل تبلیغاتی از طرف ما، اشتراک آن نامه را لغو کنید.
  • با به روز رسانی تنظیمات حساب FreeConference خود.
  • با تکمیل و ارسال فرم درخواست حفظ حریم خصوصی یا تماس با ما از طریق پست در: FreeConference، یکی از خدمات Iotum Inc., 1209 N. Orange St, Wilmington DE 19801-1120 Attn: Privacy. لطفاً حتماً نام، آدرس ایمیل، ارتباط دریافتی، روش تحویل (به عنوان مثال، پست، ایمیل، تماس تلفنی، پیامک) و هر گونه اطلاعات اضافی در مورد مطالبی که دیگر نمی‌خواهید دریافت کنید را وارد کنید.
  • این انتخاب‌ها در مورد اعلان‌های سرویس یا سایر ارتباطات مورد نیاز که بخشی از وب‌سایت‌ها و راه‌حل‌ها محسوب می‌شوند، اعمال نمی‌شود، که ممکن است به‌طور دوره‌ای دریافت کنید، مگر اینکه استفاده را مطابق با شرایط و ضوابط آن لغو یا متوقف کنید.

با استفاده از وب‌سایت‌ها، راه‌حل‌های ما، یا مشارکت یا ارائه اطلاعات شخصی به ما، موافقت می‌کنید که ما ممکن است در رابطه با مسائل امنیتی، حریم خصوصی و مدیریتی مربوط به استفاده شما با شما ارتباط برقرار کنیم. به عنوان مثال، اگر از نقض یک سیستم امنیتی مطلع شویم، ممکن است سعی کنیم از طریق ارسال اخطاریه در وب‌سایت‌های خود، ارسال ایمیل یا تماس با شما به شما اطلاع دهیم.

به اشتراک گذاری و افشای اطلاعات شخصی شما

ما ممکن است اطلاعات شخصی شما را با اشخاص ثالث به‌منظور فعالیت‌های تجاری خود، ارائه، تجزیه و تحلیل، بهبود، ایمن‌سازی، و سفارشی‌سازی وب‌سایت‌ها و راه‌حل‌هایمان، ارسال بازاریابی و سایر ارتباطات مرتبط با کسب‌وکارمان، و سایر اهداف قانونی که توسط قوانین مربوطه مجاز است، به اشتراک بگذاریم. قانون یا غیر آن با رضایت شما

ما ممکن است اطلاعات شخصی را به روش های زیر به اشتراک بگذاریم:

  • در داخل شرکت (از جمله شرکت های تابعه) برای اهداف پردازش داده ها، مانند بازاریابی، عملیات تجاری، انطباق، امنیت، عملکرد وب سایت یا راه حل، یا ذخیره سازی؛
  • با شرکای تجاری، فروشندگان خدمات، نمایندگان شخص ثالث مجاز، یا پیمانکاران برای ارائه راه حل، خدمات یا معامله وب سایت درخواستی. به عنوان مثال می‌توان به پردازش سفارش‌ها و تراکنش‌های کارت اعتباری، میزبانی وب‌سایت‌ها، کمک به تلاش‌های مرتبط با فروش یا پشتیبانی پس از فروش، و ارائه پشتیبانی از مشتری اشاره کرد.
  • برای اجرا یا اعمال قراردادهای مشتری ما؛ برای شروع، ارائه، صورت‌حساب و جمع‌آوری برای خدمات؛
  • در رابطه با یا در خلال مذاکرات هر گونه ادغام، فروش دارایی های شرکت، ادغام یا تجدید ساختار، تامین مالی، یا خرید تمام یا بخشی از کسب و کار ما توسط یا به شرکت دیگری؛
  • در پاسخ به درخواست اطلاعات توسط یک مقام صلاحیتدار یا شخص ثالث، در صورتی که معتقدیم افشا مطابق با هر قانون، مقررات، یا فرآیند قانونی قابل اجرا است یا به نحو دیگری مورد نیاز است؛
  • با مقامات مجری قانون، مقامات دولتی یا سایر اشخاص ثالث در صورت لزوم برای پیروی از روند قانونی، برای محافظت از حقوق یا دارایی خود، برای محافظت از کاربران سرویس ها در برابر استفاده متقلبانه، سوء استفاده یا غیرقانونی از چنین خدماتی، یا در موارد دیگر توسط موارد قابل اجرا قانون؛
  • به شکل انبوه، ناشناس، و/یا هویت‌زدایی‌شده که به‌طور منطقی برای شناسایی شما قابل استفاده نیست. و/یا
  • اگر در غیر این صورت به شما اطلاع دهیم و شما با اشتراک گذاری موافقت می کنید.

اساسا، ما ممکن است اطلاعات شخصی را در اختیار اشخاص ثالث قرار دهیم تا بتوانیم محصولات و خدمات خود را به شما (به عنوان مثال، ارائه دهندگان پرداخت) یا به عنوان بخشی از شرایط و ضوابط یک سرویس خاص ارائه کنیم. ما همچنین ممکن است اطلاعات شخصی را به اشخاص ثالث برای محافظت از حقوق و دارایی شرکت یا مشترکین آن (به عنوان مثال، به پلیس یا مقامات مربوطه کلاهبرداری، در صورتی که شرایط ایجاب کند) فاش کنیم. ما بدون رضایت صریح شما اطلاعات شخصی شما را برای هیچ هدف دیگری به هیچ شخص ثالثی فاش نمی کنیم یا نمی فروشیم. این معمولاً با علامت زدن کادرهای بدون علامت در صفحات ثبت نام ما نشان داده می شود که کدام اشکال ارتباط شخص ثالث را می پذیرید (مانند ایمیل، تلفن یا پیام متنی). با این حال، شما همچنین می توانید در صورت لزوم رضایت کتبی یا شفاهی ارائه دهید. شما موظف نیستید رضایت خود را به نوع خاصی از ارتباط یا اصلاً اعلام کنید. این کاملا تصمیم شماست

استفاده داخلی از اطلاعات شخصی

به طور کلی، ما از اطلاعات شخصی برای ارائه خدمات به مشتریان خود، ارتقاء و گسترش روابط با مشتریان خود استفاده می کنیم و به مشتریان خود این امکان را می دهیم که حداکثر استفاده را از محصولات و خدمات ما ببرند. برای مثال، با درک نحوه استفاده شما از وب‌سایت‌های ما از طریق رایانه، می‌توانیم تجربه شما را سفارشی و شخصی‌سازی کنیم. به طور خاص، ما از اطلاعات شخصی برای ارائه خدمات یا تکمیل تراکنش های درخواستی شما و پیش بینی و رفع مشکلات خدمات شما استفاده می کنیم. مشروط به اینکه شما رضایت صریح خود را ارائه دهید، FreeConference همچنین ممکن است ایمیلی ارسال کند تا در مورد محصولات یا خدمات جدیدی که فکر می کنیم به شما علاقه مند هستند یا نیازهای شما را بهتر برآورده می کنند، به شما اطلاع دهد (مگر اینکه هنگام تکمیل ثبت نام خود به عنوان کاربر خدمات ما، غیر از این بیان شده باشد).

استفاده شخص ثالث از اطلاعات شخصی

اطلاعات در مورد مشتریان ما یکی از مهمترین داراییهای تجاری ما است و بنابراین ما در تلاش هستیم تا از آنها محافظت کرده و آنها را محرمانه نگه داریم. صرفه جویی در مورد هرگونه افشای اطلاعات مجاز در این بخش ، ما اطلاعات شخصی شما را بدون رضایت صریح شما برای هیچ شخص ثالثی افشا نمی کنیم. بسته به خدمات ، ما ممکن است رضایت صریح شما را به طرق مختلف بدست آوریم ، از جمله:

  • در نوشتار؛
  • کلامی
  • آنلاین با علامت زدن جعبه های علامت گذاری نشده در صفحات ثبت نام ما در مورد اینکه شما به کدام فرم ارتباطات شخص ثالث رضایت دارید (مانند ایمیل ، تلفن یا پیام کوتاه).
  • در زمان شروع سرویس که رضایت شما بخشی از شرایط و ضوابط لازم برای استفاده از سرویس است.

شما موظف نیستید رضایت خود را به نوع خاصی از ارتباط بدهید یا اصلاً. در شرایط خاص، رضایت شما برای افشای اطلاعات شخصی نیز می‌تواند صرفاً به دلیل ماهیت درخواست‌های شما باشد، مانند زمانی که از ما می‌خواهید ایمیلی را به شخص دیگری تحویل دهیم یا زمانی که آدرس بازگشت شما به عنوان بخشی از خدمات فاش می‌شود و رضایت شما برای انجام این کار ناشی از استفاده شما از راه حل است. برای تعیین نحوه افشای اطلاعات شخصی به عنوان بخشی از یک راه حل خاص، باید شرایط و ضوابط استفاده از آن راه حل را بررسی کنید.

ما ممکن است اطلاعات شخصی را با اشخاص ثالث (به عنوان مثال، شرکای تجاری، تامین کنندگان و پیمانکاران فرعی) در صورت لزوم برای تکمیل یک معامله، انجام خدمات از طرف ما، یا درخواست شما یا افزایش توانایی ما در ارائه خدمات بهتر به شما، به اشتراک بگذاریم. اگر شخص ثالث صرفاً از طرف ما عمل کند، FreeConference از آنها می خواهد که از شیوه های حفظ حریم خصوصی ما پیروی کنند. شرکت ممکن است اطلاعات شخصی شما را با اپراتور تامین کننده FreeConference، تا حدی که برای ارائه خدمات به شما ضروری است، به اشتراک بگذارد، همانطور که در ادامه توضیح داده شده است.

پیمانکاری فرعی و پردازش فرعی

Iotum Inc. ممکن است انواع اطلاعات زیر را به انواع زیر از پردازنده های شخص ثالث برای اهداف زیر ارائه دهد تا خدمات را به شما ارائه دهد:

نوع زیر پردازنده پیمانکاری فرعی انواع داده های شخصی که باید پردازش شوندهدف از پردازش و / یا وظایفی که باید انجام شودانتقال بین المللی (در صورت وجود)
مدیریت کاربر SaaS Platformجزئیات مشتری ، جزئیات داده منبعمدیریت پایگاه کاربر برای بازاریابی و تبلیغات تبلیغاتیUS
کانادا
ارائه دهندگان تسهیلات مکان یابی و میزبانی وب امن و / یا ارائه دهندگان میزبانی وبهمه داده ها ، به استثنای شماره کارت اعتباریمیزبانی برنامه های همکاری Iotumممکن است شامل (بسته به مکان شما و مکان شرکت کنندگان): ایالات متحده، کانادا، ایرلند، ژاپن، هند، سنگاپور، هنگ کنگ، بریتانیا، استرالیا، اتحادیه اروپا
محیط ها و سیستم عامل های توسعه نرم افزارهمه داده ها ، به استثنای شماره کارت اعتباری و رمزهای عبورتوسعه برنامه اشکال زدایی و ورود به سیستم برنامه ، بلیط داخلی ، ارتباطات و مخزن کدUS
مدیریت مشتری SaaS Platformاطلاعات شخصی ، بلیط پشتیبانی ، اطلاعات تماس با CDR تماس ، اطلاعات مشتری ، استفاده از خدمات ، تاریخچه معاملاتپشتیبانی مشتری ، مدیریت منجر به فروش ، فرصت ها و حساب های CRMUS
کانادا
UK
ارائه دهندگان شبکه ارتباطات از راه دور و ارتباطات ، از جمله ارائه دهندگان شماره های شماره گیریداده های CDR کنفرانسخدمات حمل و نقل داده و شماره تماس ("DID")؛ برخی از DIDها در برنامه های همکاری Iotum ممکن است توسط شرکت های ارتباطات و شبکه واقع در سراسر جهان (به منظور دسترسی به شرکت کنندگان در چنین مناطقی) ارائه شوند.ایالات متحده صلاحیت جهانی مرتبط
ارائه دهندگان شماره تلفن رایگانداده های CDR کنفرانسخدمات شماره رایگان برخی از شماره های تلفن رایگان در برنامه های همکاری Iotum توسط شرکت های ارتباطی و شبکه مستقر در سراسر جهان ارائه می شود (به منظور دسترسی به شرکت کنندگان در چنین مکان هایی)ایالات متحده صلاحیت جهانی مرتبط
ارائه دهنده تجزیه و تحلیل داده SaaSهمه داده ها ، به استثنای شماره کارت اعتباریگزارشگری و تجزیه و تحلیل داده ها ؛ بازاریابی و تحلیل روندآمریکا / کانادا
ارائه دهنده پردازش کارت اعتباریجزئیات اطلاعات صورتحساب ، جزئیات معاملهپردازش کارت اعتباری ؛ میزبان خدمات پردازش کارت اعتباریUS

در صورت لزوم، Iotum در هر مورد به بندهای قراردادی مرتبط با این پردازنده‌های شخص ثالث تکیه می‌کند تا اطمینان حاصل کند که هرگونه الزامات پردازش حریم خصوصی داده‌ها برآورده شده است. در صورت لزوم، این ممکن است شامل بندهای قراردادی استاندارد کمیسیون اروپا برای نقل و انتقالات بین المللی باشد که در اینجا شرح داده شده است https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/standard-contractual-clauses-scc/standard-contractual-clauses-international-transfers_en.

انتقال بین المللی، پردازش و ذخیره سازی اطلاعات شخصی

ما ممکن است اطلاعات شخصی شما را به هر یک از شرکت های تابعه شرکت در سراسر جهان یا به اشخاص ثالث و شرکای تجاری همانطور که در بالا توضیح داده شد و در کشورهای مختلف در سراسر جهان واقع شده اند منتقل کنیم. با استفاده از وب‌سایت‌ها و راه‌حل‌های ما یا ارائه هرگونه اطلاعات شخصی به ما، در صورتی که قانون قابل اجرا اجازه می‌دهد، انتقال، پردازش و ذخیره چنین اطلاعاتی را در خارج از کشور محل اقامت خود که استانداردهای حفاظت از داده‌ها ممکن است متفاوت باشد، تأیید کرده و می‌پذیرید.

امنیت اطلاعات شخصی شما

ما اقدامات معقول و مناسبی را برای محافظت از اطلاعات شخصی که به ما سپرده شده است انجام می دهیم و مطابق با این بیانیه حفظ حریم خصوصی با آنها به صورت ایمن رفتار می کنیم. شرکت پادمان های فیزیکی، فنی و سازمانی را اجرا می کند که برای محافظت از اطلاعات شخصی شما در برابر تخریب، از دست دادن، تغییر، افشای غیرمجاز یا دسترسی تصادفی یا غیرقانونی طراحی شده است. در صورت لزوم، ما همچنین طبق قرارداد از تامین کنندگان ما می خواهیم که از چنین اطلاعاتی در برابر تخریب تصادفی یا غیرقانونی، از دست دادن، تغییر، افشای غیرمجاز یا دسترسی محافظت کنند.

ما انواع تدابیر فیزیکی، الکترونیکی و رویه ای را برای محافظت از اطلاعات شخصی شما حفظ می کنیم. به عنوان مثال، ما از ابزارها و تکنیک های پذیرفته شده برای محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز به سیستم های خود استفاده می کنیم. همچنین، ما دسترسی به اطلاعات شخصی شما را برای آن دسته از کارمندانی که نیاز به دانستن آن اطلاعات برای ارائه محصولات یا خدمات به شما دارند، محدود می کنیم. باید توجه داشته باشید که FreeConference هیچ کنترلی بر امنیت سایر وب‌سایت‌های موجود در اینترنت که ممکن است از آن‌ها بازدید کنید، با آن‌ها تعامل داشته باشید، یا از آنها محصولات یا خدماتی را خریداری کنید، ندارد.

بخش مهمی از حفاظت از امنیت اطلاعات شخصی ، تلاش شما برای محافظت در برابر دسترسی غیر مجاز به نام کاربری و رمز عبور و رایانه شما است. همچنین ، هنگام استفاده از رایانه مشترک ، حتماً از سیستم خارج شوید و همیشه هنگام مشاهده اطلاعات حساب شخصی ، از هر سایتی خارج شوید.

حفظ و دفع اطلاعات شخصی

ما اطلاعات شخصی شما را در صورت نیاز برای تحقق اهدافی که برای آنها جمع آوری شده است حفظ خواهیم کرد. این در بخش قبلی با عنوان "اطلاعات جمع آوری شده درباره شما" بیشتر توضیح داده شده است. ما اطلاعات شخصی شما را در صورت لزوم برای رعایت الزامات تجاری، تعهدات قانونی، حل اختلافات، محافظت از دارایی‌هایمان و اجرای حقوق و توافق‌هایمان حفظ کرده و از آنها استفاده می‌کنیم.

زمانی که هدف(های) جمع آوری اطلاعات شخصی به دست آمده باشد، اطلاعات شخصی را به شکل قابل شناسایی حفظ نخواهیم کرد و هیچ نیاز قانونی یا تجاری به نگهداری چنین اطلاعات شخصی هویتی وجود ندارد. پس از آن، داده ها از بین می روند، حذف می شوند، ناشناس می شوند و/یا از سیستم های ما حذف می شوند.

استفاده از "کوکی ها" در کنفرانس آزاد

مانند بسیاری از وب‌سایت‌ها و راه‌حل‌های مبتنی بر وب، FreeConference از ابزارهای جمع‌آوری خودکار داده‌ها، مانند کوکی‌ها، پیوندهای وب تعبیه‌شده، و چراغ‌های وب استفاده می‌کند. این ابزارها اطلاعات استاندارد خاصی را که مرورگر شما برای ما ارسال می کند جمع آوری می کند (به عنوان مثال، آدرس پروتکل اینترنت (IP)). کوکی‌ها فایل‌های متنی کوچکی هستند که هنگام بازدید توسط یک وب‌سایت روی هارد دیسک شما قرار می‌گیرند. این فایل‌ها رایانه شما را شناسایی می‌کنند و تنظیمات برگزیده و سایر داده‌های مربوط به بازدیدتان را ثبت می‌کنند تا وقتی به وب‌سایت بازگشتید، وب‌سایت بداند که چه کسی هستید و بتواند بازدید شما را شخصی‌سازی کند. به عنوان مثال، کوکی ها یک عملکرد وب سایت را فعال می کنند به طوری که شما فقط یک بار باید وارد شوید.

به طور کلی، ما از کوکی ها برای شخصی سازی وب سایت ها و ارائه توصیه هایی بر اساس انتخاب هایی که در گذشته انجام داده اید و همچنین برای بهبود تجربه هر وب سایت استفاده می کنیم. برای بهبود تجربه مرور آنلاین خود و تکمیل تراکنش هایی که درخواست کرده اید. این ابزارها به شما کمک می کنند تا بازدید شما از وب سایت و راه حل های ما را آسان تر، کارآمدتر و شخصی تر کند. ما همچنین از اطلاعات برای بهبود وب سایت و راه حل ها و ارائه خدمات و ارزش بیشتر استفاده می کنیم.

تبلیغ‌کنندگانی که تبلیغات را در وب‌سایت‌های ما ارائه می‌کنند نیز ممکن است از کوکی‌های خود استفاده کنند. این کوکی‌های خارجی توسط سیاست‌های حفظ حریم خصوصی نهادهایی که آگهی‌ها را قرار می‌دهند کنترل می‌شوند و مشمول این خط‌مشی نمی‌شوند. همچنین ممکن است پیوندهایی به وب‌سایت‌ها و خدمات شخص ثالثی که خارج از کنترل شرکت هستند و تحت پوشش این سیاست حفظ حریم خصوصی نیستند، ارائه دهیم. ما شما را تشویق می کنیم که بیانیه های حفظ حریم خصوصی ارسال شده در وب سایت هایی را که بازدید می کنید مرور کنید.

همانطور که فناوری پیشرفت می کند و کوکی ها عملکرد بیشتری را ارائه می دهند ، ما انتظار داریم که از آنها در پیشنهادات مختلف به روش های مختلف استفاده کنیم. با انجام این کار ، این سیاست به روز می شود تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهد.

محافظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان

FreeConference آگاهانه، مستقیم یا منفعلانه، اطلاعات کودکان زیر 18 سال را جمع‌آوری نمی‌کند. اگر پیشنهادات و محصولاتی ایجاد کنیم که جمع‌آوری اطلاعات از کودکان زیر 18 سال را مناسب می‌سازد، شما را از تغییر این خط‌مشی مطلع خواهیم کرد. . ما همچنین از یکی از والدین می خواهیم که رضایت خود را قبل از جمع آوری، استفاده یا افشای آن اطلاعات تایید کنند. با این حال، باید توجه داشته باشید که مرورگرهای وب و سرویس‌های کنفرانسی که برای استفاده خانوادگی تنظیم شده‌اند ممکن است توسط افراد زیر سن قانونی بدون اطلاع از FreeConference استفاده شوند. اگر این اتفاق بیفتد، به نظر می‌رسد هر گونه اطلاعات جمع‌آوری‌شده از استفاده، اطلاعات شخصی مشترک بزرگسال واقعی است و تحت این خط‌مشی با آن رفتار می‌شود.

سپر حریم خصوصی اتحادیه اروپا و آمریکا

FreeConference مطابق با چارچوب سپر حریم خصوصی اتحادیه اروپا و ایالات متحده است که توسط وزارت بازرگانی ایالات متحده در مورد جمع آوری، استفاده و نگهداری اطلاعات شخصی منتقل شده از اتحادیه اروپا به ایالات متحده تنظیم شده است. FreeConference به وزارت بازرگانی ایالات متحده گواهی داده است که به اصول سپر حریم خصوصی پایبند است. اگر بین شرایط این سیاست حفظ حریم خصوصی و اصول سپر حریم خصوصی تضاد وجود داشته باشد، اصول سپر حریم خصوصی حاکم خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه سپر حریم خصوصی، و برای مشاهده گواهینامه ما، لطفاً بازدید کنید https://www.privacyshield.gov/.

FreeConference مسئول پردازش داده‌های شخصی است که تحت چارچوب سپر حریم خصوصی دریافت می‌کند و متعاقباً به شخص ثالثی که به‌عنوان نماینده از طرف آن عمل می‌کند، انتقال می‌دهد. FreeConference با اصول سپر حریم خصوصی برای کلیه انتقالات بعدی داده های شخصی از اتحادیه اروپا، از جمله مقررات مسئولیت انتقال بعدی، مطابقت دارد. با توجه به داده های شخصی دریافت شده یا منتقل شده بر اساس چارچوب سپر حریم خصوصی، FreeConference تابع اختیارات اجرایی نظارتی کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده و کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده است. در شرایط خاص، FreeConference ممکن است در پاسخ به درخواست‌های قانونی مقامات دولتی، از جمله برای برآورده کردن الزامات امنیت ملی یا اجرای قانون، ملزم به افشای داده‌های شخصی باشد.

در مطابقت با اصول سپر حریم خصوصی، FreeConference متعهد می شود که شکایات مربوط به جمع آوری یا استفاده از اطلاعات شخصی شما را حل و فصل کند. افراد اتحادیه اروپا که در مورد خط مشی سپر حریم خصوصی ما سؤال یا شکایت دارند، ابتدا باید با FreeConference در c/o Iotum Inc.، توجه: Privacy Officer, 1209 N. Orange St, Wilmington DE 19801-1120 و/یا privacy@FreeConference.com تماس بگیرند. FreeConference متعهد شده است که با پانل ایجاد شده توسط مقامات حفاظت از داده اتحادیه اروپا (DPA) در رابطه با شکایات حل نشده سپر حریم خصوصی در مورد داده های منتقل شده از اتحادیه اروپا همکاری کند. اگر نگرانی حل‌نشده‌ای در مورد حفظ حریم خصوصی یا استفاده از داده‌ها دارید که ما به طور رضایت‌بخش به آن رسیدگی نکرده‌ایم، لطفاً با ارائه‌دهنده حل اختلاف مرتبط (رایگان) همانطور که در https://www.privacyshield.gov ذکر شده است تماس بگیرید. تحت شرایط خاص، که به طور کامل در وب سایت سپر حریم خصوصی توضیح داده شده است (https://www.privacyshield.gov/article?id=How-to-Submit-a-Complaint)، زمانی که سایر رویه های حل اختلاف وجود داشته باشد، می توانید به داوری الزام آور استناد کنید. خسته.

سازگار با اصول محافظت از حریم خصوصی ، این سیاست حفظ حریم خصوصی منعکس کننده حق دسترسی افراد به اطلاعات شخصی مربوط به آنها است و می توانند اطلاعات را در صورت نادرست بودن ، یا با نقض اصول پردازش ، اصلاح یا حذف کنند. ، مگر در مواردی که بار یا هزینه تأمین دسترسی متناسب با خطرات مربوط به حفظ حریم خصوصی فرد در پرونده مورد نظر باشد ، یا در مواردی که حقوق اشخاصی غیر از فرد نقض شود. به بخش "آیا می توانم اطلاعات حساب را از نظر صحت بررسی کنم یا از شما می خواهم این اطلاعات را حذف کنید" مراجعه کنید. در بالا برای جزئیات

در مطابقت با اصول سپر حریم خصوصی، FreeConference متعهد می شود که شکایات مربوط به جمع آوری یا استفاده از اطلاعات شخصی شما را حل و فصل کند. افراد اتحادیه اروپا که در مورد خط مشی سپر حریم خصوصی ما سؤال یا شکایت دارند، باید ابتدا با FreeConference در c/o Iotum Inc.، توجه: Privacy Officer, 1209 N. Orange St, Wilmington DE 19801-1120 تماس بگیرند. FreeConference متعهد شده است که با پانل ایجاد شده توسط مقامات حفاظت از داده اتحادیه اروپا همکاری کند.

اگرچه سپر حریم خصوصی به عنوان مکانیزم انتقال توسط اتحادیه اروپا (EU) باطل شده است، شرکت متعهد به محافظت از تمام اطلاعات شخصی دریافت شده از کشورهای عضو اتحادیه اروپا (EU)، بریتانیا و سوئیس است (به اطلاعات جمع آوری شده درباره شما در بالا مراجعه کنید. برای نمونه‌هایی از اطلاعات شخصی که شرکت هنگام استفاده از وب‌سایت‌ها و راه‌حل‌های ما و تعامل با ما پردازش می‌کند، مطابق با اصول قابل اجرا و برای اطمینان از دسترسی به اطلاعات شخصی جمع‌آوری‌شده از افراد در اتحادیه اروپا به عنوان بخشی از حقوق فردی آن‌ها، زمانی که شرکت کنترل کننده اطلاعات شخصی است.

کنفرانس آزاد قرار دادن تبلیغات بنری در سایر وب سایت ها

FreeConference ممکن است از شرکت های تبلیغاتی شخص ثالث برای قرار دادن تبلیغات در مورد محصولات و خدمات ما در وب سایت های دیگر استفاده کند. این شرکت‌های شخص ثالث ممکن است از فناوری‌های دیگری مانند چراغ‌های وب یا برچسب‌گذاری برای سنجش اثربخشی تبلیغات ما استفاده کنند. برای اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات و ارائه محتوای تبلیغاتی انتخابی، ممکن است از اطلاعات ناشناس درباره بازدیدهای شما از وب‌سایت‌های ما و دیگر استفاده کنند. اما در همه موارد، آنها از یک شماره ناشناس برای شناسایی شما استفاده می کنند و از نام، آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل یا هر چیزی که شما را شناسایی می کند استفاده نمی کنند. استفاده از این کوکی‌ها تابع خط‌مشی رازداری شخص ثالث است، نه سیاست FreeConference.

حقوق خصوصی کالیفرنیا شما

این بخش فقط برای ساکنین کالیفرنیا کاربرد دارد.

قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان کالیفرنیا (CCPA) / قانون حقوق خصوصی کالیفرنیا (CPRA)

برای اهداف تجاری در دوازده ماه گذشته، شرکت ممکن است اطلاعات شخصی شما را همانطور که در این خط مشی رازداری توضیح داده شده است جمع آوری، استفاده کرده و به اشتراک گذاشته باشد. هر دسته از داده هایی که ممکن است توسط شرکت مورد استفاده قرار گیرد یا با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته شود، به طور قطعی در این سیاست حفظ حریم خصوصی مشخص شده است.

مصرف کنندگان کالیفرنیا حق دارند (1) درخواست دسترسی، اصلاح یا حذف اطلاعات شخصی خود را داشته باشند (2) از فروش اطلاعات شخصی خود انصراف دهند. و (3) به دلیل استفاده از یکی از حقوق حریم خصوصی خود در کالیفرنیا مورد تبعیض قرار نگیرند.

همه افراد حق دارند به صورت آنلاین از طریق فرم درخواست حریم خصوصی شرکت یا از طریق پست به آدرس زیر درخواست دسترسی یا حذف اطلاعاتی را که شرکت در مورد آنها در اختیار دارد: FreeConference، سرویس Iotum Inc., 1209 N. Orange St, Wilmington DE 19801 -1120 توجه: حریم خصوصی. علاوه بر این، ساکنان کالیفرنیا نیز ممکن است درخواستی را به privacy@FreeConference.com. این شرکت برای افرادی که از حقوق حریم خصوصی خود استفاده می کنند تبعیض قائل نمی شود.

اطلاعات شخصی من را بفروشید

شرکت اطلاعات شخصی شما را نمی فروشد (همانطور که "فروش" به طور سنتی تعریف می شود. یعنی ما نام، شماره تلفن، آدرس، آدرس ایمیل یا سایر اطلاعات شناسایی شخصی شما را در ازای دریافت پول در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی دهیم. با این حال، طبق قانون کالیفرنیا، به اشتراک گذاری اطلاعات برای اهداف تبلیغاتی ممکن است به عنوان "فروش" "اطلاعات شخصی" در نظر گرفته شود. اگر در 12 ماه گذشته از دارایی های دیجیتال ما بازدید کرده اید و تبلیغات را دیده اید، طبق قانون کالیفرنیا اطلاعات شخصی شما ممکن است برای استفاده خودشان به شرکای تبلیغاتی ما "فروخته" شده باشد. ساکنان کالیفرنیا حق انصراف از "فروش" اطلاعات شخصی را دارند و ما توقف انتقال اطلاعاتی را که ممکن است به عنوان "فروش" از وب سایت یا برنامه تلفن همراه ما در نظر گرفته شود را برای هر کسی آسان کرده ایم.

چگونه از فروش اطلاعات خود انصراف دهید

برای وب‌سایت‌های ما، روی پیوند «اطلاعات شخصی من را نفروخت» در پایین صفحه اصلی کلیک کنید. برای برنامه های تلفن همراه خود، ما در حال حاضر تبلیغات درون برنامه ای شخص ثالث ارائه نمی دهیم و از این رو چیزی برای انصراف در این زمینه وجود ندارد. پس از کلیک بر روی پیوند «اطلاعات شخصی من را نفروشید» در یکی از وب‌سایت‌های ما، می‌توانید تنظیمات برگزیده کوکی خود را برای وب‌سایت مدیریت کنید، که یک کوکی انصراف برای ذخیره در مرورگر شما ایجاد می‌کند و از اطلاعات شخصی جلوگیری می‌کند. از در دسترس قرار گرفتن از این وب‌سایت برای شرکای تبلیغاتی برای استفاده خودشان، مستقل از شرکت (این کوکی انصراف فقط برای مرورگری که استفاده می‌کردید و فقط برای دستگاهی که در زمان انتخاب استفاده می‌کردید اعمال می‌شود. اگر از مرورگرها یا دستگاه های دیگر به وب سایت ها دسترسی دارید، همچنین باید این انتخاب را در هر مرورگر و دستگاه انجام دهید). همچنین ممکن است بخش‌هایی از سرویس وب‌سایت آنطور که در نظر گرفته شده است عمل نکنند. باید توجه داشته باشید که اگر کوکی‌ها را حذف یا پاک کنید، کوکی انصراف ما حذف می‌شود و باید دوباره انصراف دهید.

ما این رویکرد را به جای استفاده از نام و اطلاعات تماس شما اتخاذ کرده ایم زیرا:

  • ما اطلاعات هویتی شخصی شما را نمی‌خواهیم زیرا برای پاسخگویی به درخواست عدم فروش شما به آن نیاز نداریم. یک قانون کلی برای حفظ حریم خصوصی این است که وقتی نیازی به جمع‌آوری اطلاعات شناسایی شخصی ندارید، بنابراین ما به جای آن این روش را راه‌اندازی کرده‌ایم.
  • ممکن است ندانیم اطلاعاتی که با شرکای تبلیغاتی به اشتراک می گذاریم به شما مربوط است. برای مثال، ممکن است شناسه یا آدرس IP دستگاهی را که برای بازدید از وب‌سایت خود استفاده می‌کنید، ضبط کرده و به اشتراک بگذاریم، اما آن اطلاعات را به شما مرتبط نکرده باشیم. با این روش، بهتر است اطمینان حاصل کنیم که قصد درخواست عدم فروش شما را رعایت می کنیم، نه اینکه فقط نام و آدرس شما را انتخاب کنیم.

روشنایی کالیفرنیا

ساکنان ایالت کالیفرنیا، بر اساس قانون مدنی کالیفرنیا § 1798.83، حق دارند از شرکت‌هایی که در کالیفرنیا تجارت می‌کنند، فهرستی از تمام اشخاص ثالثی را که شرکت اطلاعات شخصی خود را در طول سال گذشته برای اهداف بازاریابی مستقیم به آنها افشا کرده است، درخواست کنند. از طرف دیگر، قانون مقرر می‌دارد که اگر شرکت یک خط‌مشی حفظ حریم خصوصی داشته باشد که برای استفاده از اطلاعات شخصی شما توسط اشخاص ثالث (مانند تبلیغ‌کنندگان) برای مقاصد بازاریابی، انتخاب انصراف یا انصراف را می‌دهد، شرکت می‌تواند در عوض به شما اطلاعاتی را ارائه دهد. اطلاعاتی در مورد نحوه اعمال گزینه های انتخاب افشای خود.

شرکت دارای یک خط مشی رازداری جامع است و جزئیاتی را در مورد نحوه انصراف یا انتخاب استفاده از اطلاعات شخصی خود توسط اشخاص ثالث برای اهداف بازاریابی مستقیم در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین، ما ملزم به نگهداری یا افشای فهرستی از اشخاص ثالثی نیستیم که اطلاعات شخصی شما را برای اهداف بازاریابی در طول سال گذشته دریافت کرده‌اند.

به روز رسانی های این سیاست حفظ حریم خصوصی

ممکن است هر از چند گاهی این سیاست حفظ حریم خصوصی را به روز کنیم. برای مثال، FreeConference این خط‌مشی را اصلاح یا به‌روزرسانی می‌کند، در صورتی که رویه‌های ما تغییر کند، همانطور که سرویس‌های موجود را تغییر می‌دهیم یا خدمات جدیدی اضافه می‌کنیم یا راه‌های بهتری برای اطلاع‌رسانی به شما از محصولاتی که فکر می‌کنیم مورد علاقه ما هستند، ایجاد می‌کنیم. برای اطلاع از آخرین اطلاعات و تاریخ لازم الاجرا شدن هر گونه تغییر، باید اغلب به این صفحه مراجعه کنید. اگر خط‌مشی رازداری خود را اصلاح کنیم، نسخه اصلاح‌شده را با تاریخ بازبینی به‌روزرسانی شده در اینجا پست می‌کنیم. اگر تغییرات اساسی در بیانیه حریم خصوصی خود ایجاد کنیم، ممکن است از راه های دیگری مانند ارسال اعلان در وب سایت خود یا ارسال اعلان به شما نیز اطلاع دهیم. با ادامه استفاده از وب‌سایت‌های ما پس از اعمال این بازبینی‌ها، بازبینی‌ها را می‌پذیرید و موافقت می‌کنید و از آنها تبعیت می‌کنید.

سیاست حفظ حریم خصوصی FreeConference از 3 نوامبر 2021 بازنگری و لازم الاجرا شد.

نحوه تماس با ما

FreeConference به سیاست های مندرج در این خط مشی متعهد است. اگر سؤال، نظر یا نگرانی در مورد این سیاست دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید support@FreeConference.com. یا می توانید به: FreeConference، یکی از خدمات Iotum Inc.، 1209 N. Orange St, Wilmington DE 19801-1120 Attn: Privacy ارسال کنید.
انصراف: اگر می خواهید از تمام مکاتبات بعدی ما انصراف دهید، لطفاً با ما تماس بگیرید privacy@FreeConference.com or support@FreeConference.com.

صلیب