پشتیبــان
به جلسه بپیوندیدثبت نامورود به یک جلسه بپیوندیدثبت نامورود 

شرایط استفاده

  1. مقدمه و توافق نامه
    1. این شرایط استفاده ("توافقنامه") یک توافقنامه قانونی بین شما و مشتری ما (IGHI) در مورد استفاده شما از وب سایت FreeConference.com ("وب سایت") و خدمات کنفرانس ارائه شده توسط FreeConference است .com در ارتباط با وب سایت ("خدمات"). با استفاده از وب سایت و خدمات ، شما بیان می کنید و تضمین می کنید که این توافقنامه را خوانده و درک کرده اید و موافقت می کنید که به آن پایبند باشید. اگر این توافقنامه را درک نمی کنید ، یا موافقت نمی کنید که از طریق آن متصل شوید ، باید فوراً وب سایت را ترک کرده و از استفاده از خدمات به هیچ وجه خودداری کنید.
    2. خدمتی که ما (IGHI) به شما (مشتری خود) ارائه می دهیم ، توانایی برقراری تماس تلفنی همزمان با سایر شرکت کنندگان از طریق شبکه تلفن ، WebRTC ، ویدئو و سایر فناوری های ارتباطی است.
    3. این سرویس مشروط به ظرفیت موجود خواهد بود و ما تضمین نمی کنیم که تعداد اتصالات مورد نیاز شما همیشه در هر زمان در دسترس باشد.
    4. در ارائه خدمات ، ما قول می دهیم از مهارت و مراقبت معقول ارائه دهنده خدمات شایسته استفاده کنیم.
  2. تعاریف
    1. "شارژ تماس" به معنی هزینه ای است که اپراتور شبکه به تماس گیرنده می پردازد.
    2. منظور از "قرارداد" ، به ترتیب اولویت ، این شرایط و مراحل ثبت نام است.
    3. منظور از "مشارکت کننده" شما و هرکسی است که به آن اجازه استفاده از سرویس را می دهید.
    4. "کنفرانس رایگان" به معنای سرویس عمومی کنفرانس IGHI است که در هنگام ثبت نام فقط یک آدرس ایمیل معتبر مورد نیاز است.
    5. "فرایند ثبت نام" به معنی فرایند ثبت نام است که توسط شما از طریق اینترنت تکمیل شده است.
    6. "کنفرانس برتر" به معنای سرویس کنفرانس IGHI با ویژگی های ممتاز است که توسط شرکت کنندگانی که مراحل ثبت نام کنفرانس برتر را تکمیل کرده اند که به عنوان "خدمات ثبت شده" نیز شناخته می شود ، مورد استفاده قرار می گیرد.
    7. "خدمات" به معنای تمام یا بخشی از خدمات توضیح داده شده در بخش 1 است که ما موافقت می کنیم تحت این قرارداد به شما ارائه دهیم.
    8. "ما" و "FreeConference.com" و "IGHI" و "Us" به معنی Iotum Global Holdings Inc.
    9. "شما" به معنای مشتری است که ما این قرارداد را با آن بسته ایم و در فرآیند ثبت نام و/یا شرکت شما و/یا مشارکت کنندگان شما مطابق شرایط لازم نامیده می شود.
  3. شرایط ، شرایط و مجوز استفاده
    1. با استفاده از وب سایت و خدمات ، نمایندگی می کنید و تضمین می کنید که حداقل 18 سال سن دارید و از نظر حقوقی غیرقانونی برای وارد شدن و ایجاد قراردادهای تحت قانون قابل اجرا هستید. اگر از وب سایت یا خدمات به نمایندگی از یک شرکت استفاده می کنید ، شما همچنین نماینده و ضمانت می کنید که مجاز به اقدام و عقد قرارداد از طرف آن شرکت هستید. این توافقنامه در مواردی که ممنوع است باطل است.
    2. مشروط به رعایت شرایط و ضوابط این توافقنامه ، FreeConference.com به شما مجوز غیرقابل انحصاری ، غیرقابل واگذاری ، قابل لغو همانطور که در این موافقتنامه ذکر شده است ، و غیرقابل انتقال برای استفاده از وب سایت و خدمات به شما اعطا می کند. به جز مواردی که صریحاً در اینجا بیان شده است ، این توافقنامه هیچگونه حقی در و یا مالکیت معنوی FreeConference.com یا هر طرف دیگر به شما نمی دهد. در صورت نقض هر یک از مفاد این توافقنامه ، حقوق شما در این بخش فوراً فسخ می شود.
    3. برای استفاده از سرویس کنفرانس رایگان ، این قرارداد زمانی آغاز می شود که یک کد PIN برای شما صادر شده باشد یا هنگامی که برای اولین بار از سرویس استفاده می کنید ، هر کدام اولین باشد.
    4. اگر از خدمات کنفرانس برتر استفاده می کنید ، این قرارداد زمانی آغاز می شود که مراحل ثبت نام را با موفقیت انجام داده باشید.
    5. با استفاده از وب سایت و خدمات ، شما با جمع آوری و استفاده از اطلاعات خاصی در مورد خود ، همانطور که در سیاست حفظ حریم خصوصی FreeConference.com ("سیاست حفظ حریم خصوصی") ، از جمله مراحل ثبت نام و در بخش 7 مشخص شده است ، رضایت می دهید. وب سایت و خدمات ، شما نشان می دهید و تضمین می کنید که خوانده اید و درک کرده اید و با آن موافقت می کنید. اگر شما درک نمی کنید یا همان را قبول ندارید ، باید فوراً وب سایت را ترک کنید. در صورت بروز هرگونه ناسازگاری بین خط مشی رازداری و این توافقنامه ، شرایط این موافقتنامه باید کنترل شود.
  4. روند ثبت نام
    1. در ارتباط با استفاده از وب سایت و خدمات ، باید فرم ثبت نام را تکمیل کنید. شما بیان می کنید و ضمانت می کنید که تمام اطلاعاتی که در فرم ثبت نام یا در غیر این صورت در ارتباط با استفاده از وب سایت یا خدمات ارائه می دهید ، کامل و دقیق خواهند بود و در صورت لزوم این اطلاعات را برای حفظ کامل بودن و صحت آنها به روز می کنید.
    2. همچنین از شما خواسته می شود که در رابطه با استفاده شما از وب سایت و خدمات ، نام کاربری و گذرواژه ای ارائه دهید یا ممکن است به شما داده شود. شما کاملاً مسئول حفظ محرمانه بودن رمز عبور خود هستید. شما نمی توانید از حساب یا رمز عبور سایر کاربران وب سایت یا خدمات استفاده کنید. شما موافقت می کنید که هرگونه استفاده غیر مجاز از حساب یا رمز عبور خود را فوراً به FreeConference.com اطلاع دهید. FreeConference.com هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیانی که در نتیجه استفاده شخص دیگر از حساب یا رمز عبور شما متحمل می شوید ، نخواهد کرد ، صرف نظر از اینکه با اطلاع شما بوده یا بدون آن. شما ممکن است مسئول هرگونه ضرر و زیان ناشی از FreeConference.com ، وابستگان آن ، افسران ، مدیران ، کارمندان ، مشاوران ، نمایندگان و نمایندگان به دلیل استفاده دیگران از حساب یا رمز عبور خود باشید.
  5. در دسترس بودن خدمات
    1. این سرویس به صورت 24 ساعته و 7 روز در هفته در دسترس است ، به جز موارد زیر:
      1. در صورت تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده ، در این صورت ممکن است سرویس در دسترس نباشد.
      2. در صورت تعمیر و نگهداری برنامه ریزی نشده یا اضطراری ، ممکن است مجبور باشیم کارهایی را انجام دهیم که ممکن است سرویس را تحت تأثیر قرار دهد ، در این صورت ممکن است تماس ها کوتاه شده یا متصل نشوند. اگر مجبور به قطع سرویس شویم ، تمام تلاش خود را برای بازگرداندن آن در مدت زمان معقول به کار خواهیم بست. یا
      3. در شرایطی که خارج از کنترل منطقی ما باشد.
    2. برنامه های نگهداری و گزارش وضعیت خدمات در صورت درخواست ارائه می شود.
    3. ما نمی توانیم تضمین کنیم که سرویس هرگز معیوب نخواهد بود ، اما تمام تلاش خود را برای اصلاح خطاهای گزارش شده در اسرع وقت انجام خواهیم داد.
    4. گاهی اوقات ممکن است مجبور شویم:
      1. تغییر کد یا شماره تلفن یا مشخصات فنی سرویس به دلایل عملیاتی ؛ یا
      2. به شما دستورالعمل هایی می دهیم که ما معتقدیم برای امنیت ، سلامت یا ایمنی ، یا کیفیت خدماتی که به شما یا سایر مشتریان خود ارائه می دهیم و شما موافقت می کنید آنها را رعایت کنید ، ضروری است. اما قبل از انجام این کار ، ما تا آنجا که می توانیم به شما اطلاع می دهیم.
  6. هزینه خدمات
    1. ما هیچ هزینه ای برای استفاده از سرویس از شما نمی گیریم.
    2. برای هر یک از کاربران سرویس ، از جمله شما ، هزینه های غالب تماس برای تماس با شماره تماس گیرنده مربوط به سرویسی که استفاده می کنید ، دریافت می شود.
    3. به همه کاربران ، هزینه تماس از طریق قبض تلفن استاندارد خود که توسط اپراتور شبکه تلفن آنها صادر شده است ، با نرخ غالب شارژ تماس برای تماس با شماره شماره گیری ، فاکتور می شود.
    4. شما باید با اپراتور شبکه تلفن خود تماس بگیرید تا میزان شارژ تماس را برای شماره شماره گیری مربوط به سرویس مورد استفاده خود تأیید کنید.
    5. هیچ لغو ، راه اندازی یا هزینه رزرو یا هزینه ای وجود ندارد. هیچ هزینه نگهداری و یا حداقل هزینه استفاده وجود ندارد.
    6. هزینه های مربوط به خدمات اختیاری کنفرانس ممتاز در پایان کنفرانس از کارت اعتباری شما کسر می شود. هزینه در صورتحساب کارت اعتباری شما با عنوان "خدمات تماس کنفرانسی" نشان داده می شود. خدمات برتر کنفرانس را می توان به صورت مکرر تنظیم کرد ، در این صورت چنین هزینه هایی از روز فعال شدن سرویس به صورت ماهانه به کارت اعتباری شما واریز می شود و در صورتحساب کارت اعتباری شما با عنوان "خدمات تماس کنفرانسی" ظاهر می شود. شما می توانید درخواست لغو خدمات کنفرانس برتر در صفحه "حساب" شما ؛ درخواست های لغو در پایان چرخه صورتحساب جاری که در بخش "خدمات اضافی برتر" صفحه "حساب" ظاهر می شود ، م Forثر است. برای خدمات کنفرانس برتر که در یک چرخه صورتحساب ماهانه مکرر ، در صورتی که کارت اعتباری پنج (5) روز قبل از سررسید صورتحساب مجاز نباشد ، به شما اطلاع داده می شود که اطلاعات پرداخت را به روز کنید ، و اگر اطلاعات پرداخت نباشد ، FreeConference.com ممکن است همه خدمات را لغو کند. با سررسید صورتحساب به روز شد
    7. خدمات برتر کنفرانس شامل موارد زیر است:
      1. برنامه های برتر FreeConference.com ، همانطور که در فروشگاه برنامه FreeConference.com خریداری شده است.
      2. تبریک های شخصی یا سایر ویژگی های شخصی یا سفارشی درخواست شده یا خریداری شده توسط شما ؛
      3. شماره گیری حق بیمه با شماره ، به شما این امکان را می دهد که هزینه تماس های شرکت کنندگان خود را بصورت رایگان دریافت کنید یا هزینه های راه دور را با استفاده از شماره گیرهای برتر محلی و بین المللی کاهش دهید.
      4. ضبط تماس یا سایر برنامه های برتر خریداری شده توسط شما ؛ و
      5. سایر خدمات ممتاز که هر از گاهی توسط ما ارائه می شود.
    8. همه مالیات های اعمال شده شامل نمی شوند و علاوه بر هزینه های ذکر شده ، جداگانه صورتحساب می شوند.
    9. FreeConference.com ممکن است خدمات خود را در صورت عدم پرداخت در هر زمان بدون ایجاد هیچ گونه مسئولیتی متوقف یا متوقف کند.
    10. ما در صورت لغو خدمات مبتنی بر اشتراک یا سایر خدمات ، دوره های صورتحساب تا حدی استفاده نمی کنیم یا اعتبار نمی دهیم ؛ لغو فقط برای دوره صورتحساب قابل اجرا بعدی اعمال می شود. هیچگونه بازپرداخت یا اعتباری برای هرگونه خدمات قابل پرداختی که توسط شما استفاده می شود ، مانند استفاده رایگان ، عوارض یا شماره گیری بین المللی ارائه نمی شود. هرگونه بازپرداخت یا اعتبار دیگر به اختیار Iotum است. در صورت بازپرداخت تعیین شده توسط Iotum ، معمولاً همان مبلغ را ظرف 3-5 روز کاری دریافت خواهید کرد.
  1. مسئولیت های شما
    1. شما و شرکت کنندگان باید برای شماره گیری سرویس از تلفن های شماره گیر و WebRTC (یا سایر فناوری های رایانه ای که به شرح زیر ارائه شده است) استفاده کنید.
    2. شما مسئول امنیت و استفاده صحیح از کد PIN پس از دریافت کد PIN از ما هستید. شما حق فروش یا موافقت با انتقال پین کد ارائه شده برای استفاده از سرویس را ندارید و نباید سعی کنید این کار را انجام دهید.
    3. وقتی برای خدمات کنفرانس رایگان یا خدمات کنفرانس برتر ثبت نام می کنید ، باید یک آدرس ایمیل معتبر فعلی ارائه دهید. این آدرس ایمیل توسط ما برای ارتباط پیام های سرویس و برای اهداف بازاریابی استفاده خواهد شد. با ایجاد یک حساب کاربری در FreeConference.com و به جز مواردی که قانون مقرر کرده است ، شما رضایت می دهید که از طریق FreeConference.com در مورد محصولات و خدمات FreeConference.com ایمیل های دوره ای دریافت کنید ، از جمله بدون محدودیت خبرنامه دوره ای FreeConference.com ، بولتن های گاه به گاه سرویس ، و ایمیل های خلاصه در مورد کنفرانس های برنامه ریزی شده قبل و بعد از اتمام آنها. اطلاعات شما توسط هیچ شرکتی غیر از IGHI استفاده نخواهد شد. برای حذف از لیست پستی ، پین شما باید از سیستم حذف شود و دیگر نمی توانید از سرویس استفاده کنید.
    4. اگر شما یا شرکت کنندگان شما از تلفن همراه برای دسترسی به سرویس استفاده می کنید ، ممکن است گاه به گاه پیامک های SMS ارسال کنیم ، می توانید با تماس با ما به آدرس یا شماره تلفن نشان داده شده در بخش 13 از این پیام ها صرف نظر کنید.
    5. هیچ کس نباید هیچ شماره تلفن یا کد پینی را برای سرویس در داخل یا روی یک جعبه تلفن بدون رضایت ما تبلیغ کند ، و شما باید مطمئن شوید که این اتفاق نمی افتد. اگر این اتفاق بیفتد ، می توانیم در بخش 11 توضیح دهیم.
    6. باید با استفاده از شماره تلفن هایی که برای شما صادر شده است به سرویس دسترسی پیدا کنید.
    7. قوانین حفظ حریم خصوصی ایجاب می کند که همه در یک کنفرانس ضبط شده با ضبط شدن موافقت کنند. لطفاً توجه داشته باشید که همه افرادی که وارد یک کنفرانس در حال ضبط می شوند پیامی را مبنی بر ضبط کنفرانس می شنوند.
  2. سو Mis استفاده و استفاده ممنوع
    1. FreeConference.com محدودیت های خاصی را برای استفاده شما از وب سایت اعمال می کند. شما بیان می کنید و ضمانت می کنید که شما و شرکت کنندگان شما:
      1. تماس های توهین آمیز ، ناشایست ، تهدیدآمیز ، مزاحم یا حقه بازی کنید.
      2. از کلاهبرداری یا در ارتباط با جرم و جنایت از هرگونه سرویس استفاده کنید ، و شما باید تمام اقدامات احتیاطی منطقی را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که این اتفاق نمی افتد.
      3. نقض یا تلاش برای نقض هر گونه ویژگی های امنیتی وب سایت ؛
      4. به محتوا یا داده هایی که برای شما در نظر گرفته نشده است دسترسی پیدا کنید یا به یک سرور یا حساب وارد شوید که اجازه دسترسی به آن را ندارید.
      5. سعی کنید آسیب پذیری وب سایت یا هر سیستم یا شبکه مرتبط را بررسی ، اسکن یا آزمایش کنید ، یا هرگونه اقدامات امنیتی یا احراز هویت را بدون مجوز مناسب نقض کنید ؛
      6. تداخل یا تلاش برای استفاده از وب سایت یا خدمات توسط هر کاربر ، میزبان یا شبکه دیگر ، از جمله ، بدون محدودیت از طریق ارسال ویروس ، بارگذاری بیش از حد ، "سیل" ، "اسپم" ، "بمباران ایمیل" یا " خرابی ”وب سایت یا زیرساختی که خدمات را ارائه می دهد.
      7. برخلاف هرگونه خط مشی استفاده قابل قبول تعیین شده توسط IGHI ، که این سیاست در صورت درخواست در دسترس است ، عمل کنید.
    2. اقدامی که می توانیم انجام دهیم در صورت سوء استفاده از سرویس در بخش 11 توضیح داده شده است. اگر ادعایی علیه ما مطرح شده است زیرا از سرویس سوء استفاده شده است و شما تمام اقدامات احتیاطی منطقی را برای جلوگیری از سوء استفاده نکرده اید یا ما را از آن سوء استفاده مطلع نکرده اید در اولین فرصت معقول ، شما باید هرگونه مبالغی را که موظف به پرداخت آن هستیم و هزینه های معقول دیگری که متحمل شده ایم ، به ما جبران کنید.
    3. تماس های صوتی ممکن است ضبط شده و ضبط تنها برای بررسی سوء استفاده از سیستم استفاده شود.
    4. هرگونه نقض این بخش ممکن است شما را مسئول مسئولیت مدنی و/یا کیفری کند ، و FreeConference.com این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هرگونه تحقیق در مورد نقض این یا هر بخش دیگر از این توافق نامه با مجریان قانون همکاری کند.
  3. سلب مسئولیت و محدودیت مسئولیت
    1. شما موافقت می کنید که استفاده شما از وب سایت و خدمات در معرض خطر کامل شما است. شما FREECONFERENCE.COM یا مجوزها یا تأمین کنندگان آن را ، به عنوان قابل اجرا ، مسئول هرگونه خسارتی که از دسترسی شما به وب سایت شما یا استفاده از آن ، با احتساب خسارت به نام LIMITATION ، وب سایت ممکن است شامل اشکالات ، خطاها ، مشکلات یا محدودیت های دیگر باشد.
    2. ما استفاده از سرویس را در مواردی که خطر عدم اتصال یا قطع ارتباط با خطر مادی همراه باشد توصیه نمی کنیم. بر این اساس شما تنها در صورتی می توانید از این سرویس استفاده کنید که بپذیرید همه این خطرات با شما است و باید مطابق آن بیمه کنید.
    3. مسئولیت FREECONFERENCE.COM و مجوزها و تأمین کنندگان آن محدود است. به حداکثر مجاز مجاز توسط قانون ، در هیچ موردی FREECONFERENCE.COM یا مجوزها یا تأمین کنندگان آن برای هرگونه ضررهای ویژه ، تصادفی یا متوالی (با احتساب سوء استفاده ، به احتمال زیاد ، ملاقات با هرگونه وظیفه از جمله بدون محدودیت ایمان خوب یا مراقبت منطقی ، بی عدالتی ، یا غیر از این ، بدون در نظر گرفتن پیش بینی این آسیب ها یا هرگونه توصیه یا اطلاعیه ای که به نفوذ قدرت و امنیت استفاده شما از وب سایت یا خدمات. این محدودیت می تواند بدون در نظر گرفتن اینکه خسارات ناشی از نقض پیمان ، تخلف ، یا هرگونه نظریه حقوقی دیگر یا قالب اقدام ایجاد می شود ، اعمال شود. شما موافقت می کنید که این محدودیت مسئولیت نماینده تخصیص منطقی ریسک است و عنصری اساسی بر اساس توافق بین FREECONFERENCE.COM و شما است. وب سایت و خدمات بدون چنین محدودیتی ارائه نمی شود.
    4. تا حدی که قانون مجاز می داند ، ما از تمام مسئولیت های استفاده از سرویس سلب می کنیم ، به ویژه:
      1. هر نوع مسئولیتی که ما از هر نوع داشته باشیم (از جمله مسئولیت ناشی از سهل انگاری ما) به میزان هزینه های تماس واقعی که توسط شما برای تماس مورد نظر به ما پرداخت شده محدود می شود.
      2. ما هیچ مسئولیتی در قبال استفاده غیرمجاز یا سوء استفاده از سرویس توسط شما یا شخص دیگر نداریم.
      3. ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال شما یا سایر شرکت کنندگان در کنفرانس تلفنی شما در قبال هرگونه ضرر و زیان غیرقابل پیش بینی و هیچگونه ضرر در کسب و کار ، درآمد ، سود یا پس اندازهایی که انتظار داشتید داشته باشید ، هزینه های تلف شده ، ضررهای مالی یا از دست رفتن داده ها ندارید. یا آسیب دیده است.
      4. موارد خارج از کنترل معقول ما - اگر نتوانیم آنچه را که در این قرارداد قول داده ایم به دلیل چیزی خارج از کنترل معقول خود انجام دهیم ، از جمله اما محدود به آن نیست. رعد و برق ، سیل ، یا آب و هوای فوق العاده شدید ، آتش سوزی یا انفجار ، بی نظمی مدنی ، جنگ ، یا عملیات نظامی ، اضطراری ملی یا محلی ، هر کاری که توسط دولت یا سایر مقامات صلاحیتدار انجام شود ، یا اختلافات صنعتی از هر نوع (از جمله مواردی که شامل کارکنان ما می شود) ، ما هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع نخواهیم داشت. در صورت ادامه چنین رویدادهایی بیش از سه ماه ، می توانیم با اخطار به شما این قرارداد را فسخ کنیم.
      5. ما چه در قرارداد ، خلافکاری (از جمله مسئولیت سهل انگاری) و یا در غیر اینصورت در قبال اعمال یا ترک سایر ارائه دهندگان خدمات مخابراتی یا خطاها یا خرابی شبکه ها و تجهیزات آنها هیچ گونه مسئولیتی نداریم.
    5. FREECONFERENCE.COM ، بجای خود و مجوزها و تأمین کنندگان آن ، در اینجا همه ضمانت های مربوط به وب سایت و خدمات را رد می کند. وب سایت و خدمات "همانطور که هست" و "در دسترس" ارائه می شود. به حداکثر حداکثر مجاز از طریق قانون ، FREECONFERENCE.COM ، به نفع خود و مجوزها و تأمین کنندگان آن ، به طور واضح از هرگونه و همه ضمانت نامه ها ، به طور م ANDسسه ، وامپیشن ، وامپیشن ، وارسیتینگ ، وایمینگ ، وایمینگ ، واترینگ برای یک هدف خاص یا غیرقابل تحمل. نه FREECONFERENCE.COM و نه مجوزها یا تأمین کنندگان آن ، این تضمین را می دهد که وب سایت یا خدمات با خواسته های شما مطابقت دارد یا اینکه عملیات وب سایت یا خدمات به صورت ناپیوسته یا غیرمستقیم انجام می شود. نه FREECONFERENCE.COM و نه مجوزها یا تأمین کنندگان آن هیچگونه مسئولیتی در ارتباط با استفاده از وب سایت یا خدمات ندارند. به صورت اضافی ، FREECONFERENCE.COM به هیچکس اجازه نداده است که از هر نوع گارانتی در زمینه خود استفاده کند ، و شما نباید به هیچ گونه اظهارنظر توسط هیچ شخص ثالثی اعتماد کنید.
    6. سلب مسئولیت ها ، سلب مسئولیت ها و محدودیت ها به هیچ وجه هیچ گونه سلب مسئولیت از ضمانت نامه ها و یا دیگر محدودیت های مسئولیت در هرگونه موافقت نامه یا موافقت نامه دیگر بین شما و شرکت های تجاری و ارتباطات و ارتباطات و ارتباطات برخی از مراجع حقوقی ممکن است به استثنای برخی ضمانت نامه های منعقد شده یا محدودیت خسارت های خاص اجازه ندهند ، بنابراین برخی از سلب مسئولیت ها ، معافیت ها و محدودیت های مسئولیت ممکن است برای شما اعمال نشود. بدون محدودیت یا اصلاح با قانون قابل اجرا ، سلب مسئولیت ها ، معافیت ها و محدودیت ها در حداکثر مجاز مجاز اعمال می شود ، حتی اگر هر گونه هدف نیتی اساسی را نقض کند. مجوزها و تأمین کنندگان FREECONFERENCE.COM در نظر گرفته شده اند که منافع ثالث این سلب مسئولیت ها ، چشم پوشی ها و محدودیت ها را داشته باشند. هیچ توصیه یا اطلاعاتی ، چه به صورت شفاهی و چه به صورت مکتوب ، توسط شما از طریق وب سایت یا موارد دیگر به دست آید ، هیچ کدام از سلب مسئولیت ها یا محدودیت های ذکر شده در این بخش را تغییر نخواهد داد.
    7. هر بخشی از این قرارداد که مسئولیت ما را از بین می برد یا محدود می کند ، جداگانه عمل می کند. اگر هر بخشی مجاز نباشد یا م effectiveثر نباشد ، قسمتهای دیگر به کار خود ادامه می دهند.
  1. غرامت توسط شما
    1. شما موافقت می کنید از IGHI و افسران ، مدیران ، کارکنان ، نمایندگان ، نمایندگان ، مجوزهای فرعی ، جانشینان ، مأمورین و پیمانکاران از و در برابر هر گونه ادعا ، اقدامات ، خواسته ها ، علل اقدام و سایر دادرسی ها دفاع ، جبران خسارت و نگهداری بی خطر کنید. از جمله هزینه ها و هزینه های وکلا که ناشی یا مربوط به موارد زیر است: (XNUMX) نقض این توافقنامه ، از جمله بدون محدودیت هرگونه نمایندگی یا ضمانت مندرج در این موافقتنامه ؛ یا (ii) دسترسی شما به وب سایت یا خدمات یا استفاده از آن.
  2. فسخ قرارداد ، خاتمه خدمات و تعلیق کد پین
    1. بدون محدودیت هرگونه پیش نویس دیگر از این موافقتنامه ، FREECONFERENCE.COM این حق را در اختیار دارد ، در فرکانس تنها. بدون محدودیت برای هرگونه تخلف یا نقض مشکوک هرگونه نمایندگی ، ضمانت یا ضمانت مندرج در این موافقتنامه ، یا هر گونه قانون یا مقررات قابل اجرا.
    2. ما می توانیم کد پین را به حالت تعلیق درآوریم:
      1. بلافاصله ، اگر شما این قرارداد را به طور جدی نقض کرده اید و/یا ما معتقدیم که سرویس به نحوی که در بخش 8 ممنوع شده است مورد استفاده قرار می گیرد. این حتی اگر شما نمی دانید که تماس ها در حال انجام هستند یا از سرویس در چنین مواردی استفاده می شود ، صدق می کند. دور. ما در اسرع وقت به شما چنین تعلیق یا فسخ را اطلاع می دهیم و دلیل انجام این اقدام را توضیح می دهیم.
      2. در صورت نقض این قرارداد و عدم رفع نقض در مدت زمان معقولی که از شما خواسته شده است ، در صورت اطلاع معقول.
    3. در صورت تعلیق کد پین ، تا زمانی که به ما اطمینان ندهید که فقط از سرویس مطابق با این قرارداد استفاده می کنید ، آن را بازیابی نمی کند.
    4. در صورت نقض هر یک از نمایندگی ها ، ضمانت ها یا پیمان های این موافقتنامه ، این توافقنامه به طور خودکار فسخ می شود. چنین خاتمه ای باید خودکار باشد و نیازی به هیچ اقدامی از طرف FreeConference.com ندارد.
    5. شما می توانید این توافق نامه را در هر زمان ، به هر دلیلی یا بدون هیچ دلیلی ، با ارائه اخطار FreeConference.com از قصد خود برای انجام این کار از طریق ایمیل به support@freeconference.com فسخ کنید.
    6. هرگونه فسخ این موافقتنامه به طور خودکار تمام حقوق و تعهدات ایجاد شده در آن ، از جمله بدون محدودیت حق شما در استفاده از وب سایت و خدمات ، به جز موارد 7 ، 8 ، 9 ، 10 ، 15 ، 17 (رضایت برای دریافت ایمیل ، نمایندگی و ضمانت ، سلب مسئولیت ، محدودیت مسئولیت ، غرامت ، مالکیت معنوی ، صلاحیت قضایی) و 16 (مقررات کلی) در صورت فسخ باقی می ماند ، و به جز این که هرگونه تعهد پرداختی که ممکن است در رابطه با استفاده از خدمات تحت بخش 6 داشته باشید ، باقی مانده و معوق و قابل پرداخت است توسط تو.
  3. اصلاحات و تغییرات
    1. اینترنت و فناوری بی سیم و قوانین ، قوانین و مقررات قابل اجرا به طور مکرر تغییر می کند. مطابق ، FREECONFERENCE.COM این حق را دارد که در هر زمان این توافقنامه و سیاست حفظ حریم خصوصی آن را تغییر دهد. اطلاعیه هر گونه تغییر با ارسال یک نسخه جدید یا اعلان تغییر در وب سایت داده می شود. مسئولیت شما این است که به طور دوره ای این توافقنامه و سیاست حفظ حریم خصوصی را مرور کنید. اگر در هر زمان این مورد غیرقابل قبول را پیدا کردید ، باید فوراً وب سایت را ترک کرده و از استفاده از خدمات خودداری کنید. ما می توانیم شرایط این قرارداد را در هر زمان تغییر دهیم. ما تا آنجا که ممکن است منطقی در مورد هرگونه تغییر در این شرایط به شما اطلاع خواهیم داد.
    2. شما نمی توانید این قرارداد یا بخشی از آن را به شخص دیگری منتقل یا منتقل کنید.
    3. هر زمان که بخواهید می توانید قرارداد را لغو کنید و به آدرس ما در قسمت 13 بنویسید ، اما این لغو تا حدی که به استفاده از سرویس ادامه دهید بی اثر خواهد بود.
    4. اگر حداقل 6 ماه از خدمات استفاده نمی کنید ، این حق را برای خود محفوظ می داریم که پین ​​اختصاص داده شده به شما را از سیستم حذف کنیم.
  4. اطلاع
    1. هرگونه اخطار بر اساس این قرارداد باید از طریق فکس یا پست پیش پرداخت یا از طریق پست الکترونیکی به شرح زیر ارسال یا ارسال شود:
      1. به ما در Iotum Global Holdings Inc. ، دفتر مرکزی ، 431 N. Brand Blvd ، Suite 200 ، Glendale ، California ، USA ، 91203 ، یا هر آدرس دیگری که به شما می دهیم.
      2. برای ما از طریق فاکس ارسال شده به +01 (818) 553 -1427 +XNUMX.
      3. برای ما از طریق ایمیل ارسال شده به support@freeconference.com.
      4. در آدرس پستی یا ایمیلی که در طی مراحل ثبت نام به ما داده اید.
  1. حقوق اشخاص ثالث
    1. شخصی که طرف این قرارداد نیست ، طبق قانون قراردادها (حقوق اشخاص ثالث) 1999 (بریتانیا) حق اجرای هر یک از شرایط این قرارداد را ندارد ، اما این امر بر هیچ گونه حق یا راه حل شخص ثالثی که وجود دارد یا جدا از آن قانون موجود است
    2. وب سایت ممکن است با وب سایت هایی که توسط شخص ثالث اداره می شوند ("وب سایت های شخص ثالث") پیوند داشته باشد. FreeConference.com هیچ کنترلی بر وب سایت های شخص ثالث ندارد ، که هر یک از آنها ممکن است تحت شرایط خدمات و خط مشی رازداری خود اداره شود. FREECONFERENCE.COM بازبینی نشده است و نمی تواند همه مواد ، کالاها و خدمات موجود در وب سایت های شخص ثالث یا موجود را بررسی یا کنترل کند. مطابق ، FREECONFERENCE.COM نمایندگی ، ضمانت یا تأیید هیچ یک از وب سایت های شخص ثالث ، یا صحت ، اعتبار ، محتوا ، تناسب ، حقوقی یا کیفیت هر نوع فن آوری ، فن آوری ، فن آوری ، FREECONFERENCE.COM سلب مسئولیت می کند ، و شما قبلاً موافقت کرده اید که تمام مسئولیت و مسئولیت هرگونه آسیب یا آسیب دیگر را ، چه برای شما و چه برای طرفهای سوم ، از استفاده شما ، از هر سه ، در نظر بگیرید.
    3. به استثنای طرفین و به میزان تعیین شده در بخش 10 ، و مجوز دهندگان و تأمین کنندگان FreeConference.com و به میزان صریح در بخش 9 ، هیچ شخص ثالثی در این توافقنامه وجود ندارد.
  2. مالکیت معنوی
    1. وب سایت ، کلیه محتویات و مطالب موجود در وب سایت ، و زیرساخت های کنفرانس رایگان که خدمات را ارائه می دهد ، از جمله نام FreeConference.com و هرگونه لوگو ، طرح ، متن ، گرافیک و سایر فایلها ، و انتخاب ، ترتیب و سازماندهی آنها مالکیت معنوی FreeConference.com یا مجوز دهندگان آن هستند. به جز مواردی که به صراحت ارائه شده است ، نه استفاده شما از وب سایت و خدمات ، و نه ورود شما به این توافقنامه ، هیچگونه حق ، عنوان یا علاقه ای به یا چنین محتوا یا مطالبی به شما نمی دهد. کنفرانس رایگان و آرم FreeConference.com ، علائم تجاری ، علائم خدمات یا علائم تجاری ثبت شده IGHI هستند. این وب سایت دارای حق چاپ © 2015 تا به امروز ، IGHI است. همه حقوق محفوظ است.
    2. اگر شواهدی دارید ، می دانید یا اعتقاد خوبی دارید که حقوق کپی رایت شما یا حق نسخه برداری شخص ثالث نقض شده است و می خواهید FreeConference.com مطالب مورد نظر را حذف ، ویرایش یا غیرفعال کند ، باید FreeConference ارائه دهید .com با همه اطلاعات زیر: (الف) امضای فیزیکی یا الکترونیکی شخصی که مجاز به نمایندگی از طرف صاحب حق انحصاری است که ادعا می شود نقض شده است. ب) شناسایی اثر دارای حق چاپ که ادعا می شود نقض شده است ، یا اگر چندین اثر دارای حق چاپ با یک اطلاع رسانی واحد پوشش داده شود ، فهرستی نماینده از این آثار ؛ (ج) شناسایی مطالبی که ادعا می شود مورد نقض قرار گرفته یا موضوع فعالیت های نقض کننده است و باید حذف شوند یا دسترسی به آنها غیرفعال شود و اطلاعات کافی که به FreeConference.com اجازه می دهد تا مطالب را پیدا کند. (د) اطلاعاتی که بطور منطقی کافی باشد تا FreeConference.com بتواند با شما تماس بگیرد ، مانند آدرس ، شماره تلفن و در صورت موجود بودن ، آدرس پست الکترونیکی که ممکن است با آن تماس بگیرید. ه) بیانیه ای مبنی بر حسن نیت شما مبنی بر اینکه استفاده از مطالب به شکلی که مورد شکایت است توسط صاحب حق چاپ ، نماینده آن یا قانون مجاز نیست ؛ و (و) بیانیه ای مبنی بر اینکه اطلاعات موجود در اعلانات دقیق است و مجازات شهادت دروغ است و شما مجاز هستید به نمایندگی از صاحب حق انحصاری که ادعا می شود نقض شده است ، اقدام کنید.
  3. مقررات عمومی
    1. کل مورد؛ تفسیربه این توافقنامه شامل کل توافق بین FreeConference.com و شما در مورد استفاده شما از وب سایت و خدمات است. زبان موجود در این موافقتنامه باید مطابق با معنی عادلانه آن تفسیر شود و نه به نفع یا علیه طرف.
    2. قابلیت تحمل چشم پوشیبه اگر هر قسمتی از این موافقتنامه معتبر یا غیرقابل اجرا به نظر برسد ، آن قسمت منعکس کننده مقصود اصلی طرفین است و قسمت های باقی مانده به قوت و قوت خود باقی می ماند. معافیت هر یک از طرفین از هرگونه شرایط یا شرایط این توافقنامه یا نقض آن ، در هر مورد ، از چنین شرایط یا شرط یا نقض بعدی آن چشم پوشی نمی کند.
    3. واگذاریبه این توافقنامه و کلیه حقوق و تعهدات شما در آن بدون رضایت کتبی قبلی FreeConference.com قابل واگذاری یا انتقال نخواهد بود. علیرغم موارد فوق ، این توافقنامه برای طرفین ، جانشینان و مأمورین مجاز آنها الزام آور بوده و به نفع آنها خواهد بود.
    4. ارتباطبه شما و FreeConference.com طرف های مستقل هستید و هیچ نمایندگی ، مشارکت ، سرمایه گذاری مشترک یا رابطه کارمند و کارفرما در این توافقنامه ایجاد یا ایجاد نشده است.
  4. حاکم قانون
    1. این قرارداد بر اساس قوانین ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا بدون در نظر گرفتن اصول تضاد قوانین آن اداره می شود. این توافقنامه ، از جمله ساخت و اجرای آن بدون محدودیت ، به گونه ای تلقی می شود که گویی در لس آنجلس ، کالیفرنیا اجرا و اجرا شده است.
    2. محل مناسب برای هرگونه اقدام قضایی ناشی از یا مرتبط با این توافقنامه یا وب سایت ، دادگاه های دولتی و فدرال در لوس آنجلس ، کالیفرنیا ، ایالات متحده خواهد بود. احزابی که در اینجا موافقت کرده و موافقت می کنند که از هرگونه اعتراض ، به قضاوت شخصی و محل دادگاه های اینچنینی و دیگر به طور واضح به خدمات فرازمینی تسلیم شوند.
    3. هرگونه اقدامی که از طرف شما به وجود می آید یا به این توافق مربوط می شود یا وب سایت باید در طول یک (1) سال بعد از به راه انداختن یا برای همیشه از بین برود و ممنوع شود.
صلیب