Khidmat Bantuan
Sertai MesyuaratDaftarLogin Sertai mesyuaratDaftarLog masuk 

Terma Penggunaan

  1. Pengenalan dan Perjanjian
    1. Syarat Penggunaan ini ("Perjanjian") merupakan perjanjian yang mengikat secara hukum oleh dan antara Anda (Pelanggan kami) dan Kami (IGHI) mengenai penggunaan laman web FreeConference.com oleh anda ("Laman Web") dan perkhidmatan konferensi yang ditawarkan oleh FreeConference .com bekerjasama dengan Laman Web ("Perkhidmatan"). Dengan menggunakan Laman Web dan Perkhidmatan, Anda menyatakan dan menjamin bahawa Anda telah membaca dan memahami, dan bersetuju untuk terikat dengan, Perjanjian ini. JIKA ANDA TIDAK MEMAHAMI PERJANJIAN INI, ATAU TIDAK BERSETUJU UNTUK DIBUAT OLEH ITU, ANDA HARUS SEGERA MENINGGALKAN LAMAN WEB DAN MEMULIHKAN DARI MENGGUNAKAN PERKHIDMATAN DALAM APA-APA CARA.
    2. Perkhidmatan yang kami (IGHI) berikan kepada anda (Pelanggan kami) adalah kemampuan untuk melakukan panggilan telefon serentak dengan Peserta lain melalui rangkaian telefon, WebRTC, video dan teknologi komunikasi lain.
    3. Perkhidmatan akan bergantung pada kapasiti yang ada dan kami tidak menjamin bahawa bilangan sambungan yang diperlukan oleh anda akan sentiasa tersedia pada waktu tertentu.
    4. Dalam menyediakan Perkhidmatan, kami berjanji akan menggunakan kemahiran dan penjagaan yang wajar dari penyedia Perkhidmatan yang kompeten.
  2. Definisi
    1. "Call Charge" bermaksud harga yang dikenakan kepada pemanggil oleh operator rangkaian.
    2. "Kontrak" bermaksud, mengikut urutan keutamaan, syarat-syarat ini dan Proses Pendaftaran.
    3. "Peserta" bermaksud anda dan sesiapa sahaja yang anda izinkan untuk menggunakan Perkhidmatan.
    4. "Persidangan Percuma" bermaksud Perkhidmatan Persidangan IGHI umum yang digunakan dengan hanya alamat e-mel yang sah diperlukan semasa pendaftaran.
    5. "Proses Pendaftaran" bermaksud proses pendaftaran yang diselesaikan oleh anda melalui Internet.
    6. "Persidangan Premium" bermaksud Perkhidmatan Persidangan IGHI dengan ciri premium yang digunakan oleh peserta yang telah menyelesaikan Proses Pendaftaran Persidangan Premium yang juga dikenal sebagai "Perkhidmatan Berdaftar".
    7. "Perkhidmatan" bermaksud semua atau sebahagian dari Perkhidmatan yang dijelaskan dalam Bahagian 1 yang kami setuju untuk memberikan kepada Anda berdasarkan Kontrak ini.
    8. "Kami" dan "FreeConference.com" dan "IGHI" dan "Us" bermaksud Iotum Global Holdings Inc.
    9. "Anda" bermaksud pelanggan yang kami buat dengan Kontrak ini dan yang dinamakan dalam Proses Pendaftaran dan / atau syarikat anda dan / atau Peserta anda mengikut konteksnya.
  3. Kelayakan, Syarat, dan Lesen untuk Digunakan
    1. DENGAN MENGGUNAKAN LAMAN WEB DAN PERKHIDMATAN, ANDA MENYATAKAN DAN MENJAMIN BAHAWA ANDA SELAMA LEBIH 18 TAHUN DAN ADALAH LAIN YANG BERKUALITI UNTUK MASUK KE DALAM DAN BENTUK KONTRAK DI BAWAH UNDANG-UNDANG YANG BERLAKU. Sekiranya Anda menggunakan Laman Web atau Perkhidmatan atas nama syarikat, Anda selanjutnya menyatakan dan menjamin bahawa Anda diberi kuasa untuk bertindak dan mengadakan kontrak bagi pihak syarikat tersebut. Perjanjian ini tidak sah sekiranya dilarang.
    2. Tertakluk pada kepatuhan Anda terhadap terma dan syarat Perjanjian ini, FreeConference.com memberikan Anda lesen tidak eksklusif, tidak sublesen, boleh dicabut seperti yang dinyatakan dalam Perjanjian ini, tidak boleh dipindah milik untuk menggunakan Laman Web dan Perkhidmatan. Kecuali sebagaimana dinyatakan secara tegas di sini, Perjanjian ini tidak memberi anda hak dalam atau hak intelektual FreeConference.com atau pihak lain. Sekiranya anda melanggar peruntukan Perjanjian ini, hak anda di bawah bahagian ini akan segera dihentikan.
    3. Untuk penggunaan Perkhidmatan Persidangan Percuma, kontrak ini bermula apabila anda telah menerima kod PIN atau ketika anda menggunakan Perkhidmatan ini untuk pertama kalinya, mana yang pertama.
    4. Sekiranya anda menggunakan Perkhidmatan Persidangan Premium Kontrak ini bermula apabila anda berjaya menyelesaikan proses pendaftaran.
    5. Dengan menggunakan Situs Web dan Layanan, Anda menyetujui pengumpulan dan penggunaan informasi tertentu tentang Anda, seperti yang dinyatakan dalam Kebijakan Privasi FreeConference.com ("Kebijakan Privasi"), termasuk Proses Pendaftaran dan sebagaimana ditentukan dalam Bagian 7. Dengan menggunakan. Laman Web dan Perkhidmatan, Anda menyatakan dan menjamin bahawa Anda telah membaca dan memahami, dan menyetujui perkara yang sama. JIKA ANDA TIDAK MEMAHAMI ATAU TIDAK SETUJU DENGAN YANG SAMA, ANDA HARUS MENINGGALKAN LAMAN WEB. Sekiranya terdapat percanggahan antara Dasar Privasi dan Perjanjian ini, syarat Perjanjian ini akan dikawal.
  4. Proses Pendaftaran
    1. Sehubungan dengan penggunaan Laman Web dan Perkhidmatan oleh Anda, Anda akan diminta untuk mengisi borang pendaftaran. Anda menyatakan dan menjamin bahawa semua maklumat yang Anda berikan pada borang pendaftaran apa pun atau yang berkaitan dengan penggunaan Laman web atau Perkhidmatan oleh Anda akan lengkap dan tepat, dan bahawa Anda akan mengemas kini maklumat tersebut jika perlu untuk mengekalkan kelengkapan dan ketepatannya.
    2. Anda juga akan diminta untuk memberikan, atau mungkin diberikan, nama pengguna dan kata sandi sehubungan dengan penggunaan Laman Web dan Perkhidmatan oleh Anda. Anda bertanggungjawab sepenuhnya untuk menjaga kerahsiaan kata laluan anda. Anda tidak boleh menggunakan akaun atau kata laluan pengguna Laman Web atau Perkhidmatan lain. Anda bersetuju untuk segera memberitahu FreeConference.com mengenai penggunaan akaun atau kata laluan anda yang tidak dibenarkan. FreeConference.com tidak akan bertanggungjawab atas kerugian yang anda alami akibat orang lain menggunakan akaun atau kata laluan anda, tidak kira sama ada dengan atau tanpa pengetahuan anda. Anda mungkin bertanggungjawab atas segala kerugian yang ditanggung oleh FreeConference.com, sekutu, pegawai, pengarah, pekerja, perunding, ejen, dan wakilnya kerana penggunaan akaun atau kata laluan anda oleh orang lain.
  5. Ketersediaan Perkhidmatan
    1. Perkhidmatan ini tersedia 24 jam sehari 7 Hari seminggu, kecuali:
      1. sekiranya penyelenggaraan terancang yang dijadualkan, dalam hal ini Perkhidmatan mungkin tidak tersedia;
      2. sekiranya penyelenggaraan tidak terancang atau kecemasan, kita mungkin harus menjalankan kerja yang boleh mempengaruhi Perkhidmatan, dalam hal ini panggilan mungkin terpotong atau tidak dapat dihubungkan. Sekiranya kita terpaksa menghentikan Perkhidmatan, kita akan berusaha sedaya upaya untuk memulihkannya dalam masa yang munasabah; atau
      3. sekiranya keadaan di luar kawalan kita munasabah.
    2. Jadual penyelenggaraan dan laporan status Perkhidmatan akan disediakan atas permintaan.
    3. Kami tidak dapat menjamin bahawa Perkhidmatan tidak akan pernah rosak, tetapi kami akan berusaha sedaya upaya untuk memperbaiki kesalahan yang dilaporkan secepat mungkin.
    4. Kadang-kadang kita mungkin:
      1. menukar kod atau nombor telefon atau spesifikasi teknikal Perkhidmatan untuk alasan operasi; atau
      2. memberi anda arahan yang kami percaya perlu untuk keselamatan, kesihatan atau keselamatan, atau untuk kualiti Perkhidmatan yang kami berikan kepada anda atau kepada pelanggan kami yang lain dan anda bersetuju untuk memerhatikannya; tetapi sebelum melakukannya, kami akan memberi anda notis sebanyak yang kami dapat.
  6. Bayaran untuk Perkhidmatan
    1. Kami tidak mengenakan bayaran secara langsung kepada anda untuk penggunaan Perkhidmatan.
    2. Setiap pengguna Perkhidmatan, termasuk anda, akan dikenakan Caj Panggilan yang berlaku untuk panggilan ke nombor panggilan yang berlaku untuk Perkhidmatan yang anda gunakan.
    3. Semua Pengguna akan dikenakan Tagihan Panggilan pada tagihan telefon standard mereka yang dikeluarkan oleh operator rangkaian telefon mereka dengan tarif Panggilan Panggilan yang berlaku untuk panggilan ke nombor dailan.
    4. Anda harus menghubungi operator rangkaian telefon anda untuk mengesahkan kadar Bayaran Panggilan untuk nombor dail masuk yang berlaku untuk Perkhidmatan yang anda gunakan.
    5. Tidak ada bayaran atau caj pembatalan, penyediaan atau tempahan. Tidak ada penyelenggaraan akaun atau bayaran penggunaan minimum.
    6. Bayaran yang berkaitan dengan Perkhidmatan Persidangan Premium pilihan akan dikenakan ke kad kredit anda setelah tamat persidangan. Bayaran tersebut akan tertera pada penyata kad kredit anda sebagai "Perkhidmatan Panggilan Persidangan." Perkhidmatan Persidangan Premium boleh disediakan secara berulang di mana bayaran tersebut akan dikenakan setiap bulan ke kad kredit Anda dari hari perkhidmatan diaktifkan dan akan muncul di penyata kad kredit anda sebagai "Perkhidmatan Panggilan Persidangan. Anda boleh meminta pembatalan Perkhidmatan Persidangan Premium di halaman 'Akaun' Anda; permintaan pembatalan berlaku pada akhir kitaran penagihan semasa yang muncul di bahagian 'Perkhidmatan Tambahan Premium' pada halaman 'Akaun'. Untuk Perkhidmatan Persidangan Premium yang disiapkan pada kitaran penagihan berulang bulanan, sekiranya kad kredit tidak dapat disahkan lima (5) hari sebelum tarikh akhir penagihan, Anda akan diberitahu untuk mengemas kini maklumat pembayaran, dan FreeConference.com dapat membatalkan semua Perkhidmatan jika maklumat pembayaran tidak dikemas kini dengan tarikh akhir pengebilan.
    7. Perkhidmatan Persidangan Premium merangkumi:
      1. Aplikasi premium FreeConference.com, seperti yang dibeli di gedung aplikasi FreeConference.com;
      2. Ucapan Peribadi atau ciri lain yang diperibadikan atau disesuaikan yang diminta atau dibeli oleh Anda;
      3. Nombor Dail Premium, membolehkan Anda mengambil kos panggilan Peserta Anda tanpa tol, atau mengurangkan bayaran jarak jauh dengan menggunakan dail tempatan & antarabangsa premium;
      4. Rakaman Panggilan, atau aplikasi premium lain yang dibeli oleh Anda; dan
      5. Perkhidmatan Premium lain yang ditawarkan oleh Kami dari semasa ke semasa.
    8. Semua cukai yang dikenakan tidak termasuk dan akan ditagih secara berasingan sebagai tambahan kepada caj yang dinyatakan.
    9. FreeConference.com boleh menghentikan atau menangguhkan Perkhidmatan kerana tidak membayar pada bila-bila masa tanpa menanggung tanggungjawab.
    10. Kami tidak mengembalikan atau mengreditkan tempoh bil yang sebahagiannya digunakan sekiranya berlaku pembatalan langganan atau perkhidmatan lain; pembatalan hanya berlaku untuk tempoh pengebilan yang seterusnya. Tidak ada bayaran balik atau kredit yang diberikan untuk perkhidmatan dikenakan bayaran yang digunakan oleh Anda, seperti penggunaan bebas tol, tol, atau nombor dailan antarabangsa. Sebarang bayaran balik atau kredit lain adalah mengikut budi bicara Iotum; Sekiranya terdapat pengembalian wang yang ditentukan oleh Iotum, Anda biasanya akan menerima pembayaran yang sama dalam 3-5 hari bekerja.
  1. Tanggungjawab anda
    1. Anda dan Peserta mesti menggunakan telefon dail nada dan WebRTC (atau teknologi komputer lain yang disediakan seperti yang digariskan) untuk mendail ke Perkhidmatan.
    2. Anda bertanggungjawab untuk keselamatan dan penggunaan Kod PIN dengan betul setelah anda menerimanya dari kami. Anda tidak mempunyai hak untuk menjual atau bersetuju untuk memindahkan Kod PIN yang diberikan kepada anda untuk digunakan dengan Perkhidmatan dan anda tidak boleh mencuba melakukannya.
    3. Apabila anda mendaftar sama ada Perkhidmatan Persidangan Percuma atau Perkhidmatan Persidangan Premium, anda mesti memberikan alamat e-mel semasa yang sah. Alamat e-mel ini akan digunakan oleh kami untuk menyampaikan mesej Perkhidmatan dan untuk tujuan pemasaran. Dengan membuat akaun dengan FreeConference.com, dan kecuali jika dinyatakan sebaliknya oleh undang-undang, Anda bersetuju untuk menerima komunikasi e-mel berkala dari FreeConference.com mengenai produk dan perkhidmatan FreeConference.com, termasuk tanpa batasan buletin berkala FreeConference.com, buletin kemas kini perkhidmatan sekali-sekala, dan ringkasan e-mel mengenai persidangan yang dijadualkan sebelum dan selepas selesai. Maklumat anda tidak akan digunakan oleh syarikat lain selain IGHI. Untuk dikeluarkan dari senarai surat, PIN anda mesti dikeluarkan dari sistem dan anda tidak lagi dapat menggunakan Perkhidmatan.
    4. Sekiranya anda atau Peserta anda menggunakan telefon bimbit untuk mengakses Perkhidmatan, kami mungkin sekali-kali mengirim mesej SMS, anda boleh memilih untuk tidak ikut serta dengan menghubungi kami di alamat atau nombor telefon yang ditunjukkan dalam Bahagian 13.
    5. Tidak ada yang mesti mengiklankan nombor telefon atau Kod PIN untuk Perkhidmatan di dalam atau di kotak telefon tanpa persetujuan kami, dan anda mesti memastikan bahawa ini tidak berlaku. Tindakan yang boleh kita lakukan sekiranya ini dijelaskan dalam Bahagian 11.
    6. Anda mesti mengakses Perkhidmatan menggunakan nombor telefon yang dikeluarkan untuk Anda.
    7. Undang-undang privasi mensyaratkan bahawa setiap orang dalam panggilan persidangan yang dirakam bersetuju untuk dirakam. Perlu diketahui bahawa setiap orang yang memasuki persidangan yang sedang dirakam akan mendengar mesej yang menyatakan bahawa persidangan sedang dirakam.
  2. Kesalahan Penggunaan dan Larangan
    1. FreeConference.com mengenakan sekatan tertentu pada penggunaan laman web oleh Anda. Anda menyatakan dan menjamin bahawa Anda dan Peserta Anda tidak akan:
      1. membuat panggilan yang menyinggung perasaan, tidak senonoh, mengancam, mengganggu atau menipu;
      2. menggunakan Perkhidmatan apa pun dengan curang atau berkaitan dengan kesalahan jenayah, dan Anda mesti mengambil semua langkah berjaga-jaga untuk memastikan bahawa ini tidak berlaku;
      3. melanggar atau cuba melanggar sebarang ciri keselamatan Laman Web;
      4. mengakses kandungan atau data yang tidak dimaksudkan untuk Anda, atau log masuk ke pelayan atau akaun yang tidak dibenarkan anda akses;
      5. cuba menyiasat, mengimbas, atau menguji kerentanan Laman Web, atau sistem atau rangkaian yang berkaitan, atau melanggar langkah keselamatan atau pengesahan tanpa kebenaran yang betul;
      6. mengganggu atau cuba mengganggu penggunaan Laman Web atau Perkhidmatan oleh pengguna, host atau rangkaian lain, termasuk, tanpa batasan dengan cara mengirimkan virus, kelebihan beban, "banjir," "spam," "pengeboman e-mel," atau " merosakkan ”Laman Web atau infrastruktur yang menyediakan Perkhidmatan.
      7. bertindak dengan cara yang bertentangan dengan Dasar Penggunaan yang Boleh Diterima yang ditetapkan oleh IGHI dari semasa ke semasa, polisi mana yang tersedia atas permintaan.
    2. tindakan yang boleh kita ambil sekiranya ini anda menyalahgunakan Perkhidmatan dijelaskan dalam Bahagian 11. Sekiranya tuntutan dibuat terhadap kami kerana Perkhidmatan disalahgunakan dan anda tidak mengambil semua langkah berjaga-jaga untuk mencegah penyalahgunaan itu, atau tidak memberitahu kami mengenai penyalahgunaan tersebut pada kesempatan pertama yang munasabah, anda mesti membayar balik kami berkenaan dengan jumlah wang yang wajib kami bayar dan kos munasabah lain yang telah kami tanggung.
    3. Panggilan Suara boleh dirakam dan rakaman digunakan untuk tujuan penyiasatan penyalahgunaan sistem sahaja.
    4. Sebarang pelanggaran bahagian ini boleh menyebabkan Anda dikenakan tanggungjawab sivil dan / atau jenayah, dan FreeConference.com berhak untuk bekerjasama dengan penguatkuasaan undang-undang dalam penyiasatan mana-mana pelanggaran ini atau bahagian lain dalam Perjanjian ini.
  3. Penafian dan Batasan Liabiliti
    1. ANDA SETUJU BAHAWA PENGGUNAAN LAMAN WEB DAN PERKHIDMATAN ANDA ADALAH DI RISIKO ANDA. ANDA TIDAK AKAN MEMEGANG FREECONFERENCE.COM ATAU PEMOHON ATAU PEMBEKALNYA, SEBAGAI YANG BERLAKU, BERTANGGUNGJAWAB ATAS SETIAP KEROSAKAN YANG MENGHASILKAN AKSES ANDA ATAU PENGGUNAAN LAMAN WEB, TERMASUK TANPA BATASAN SETIAP KEROSAKAN ANDA ATAU KOMPUTER ANDA. LAMAN WEB MUNGKIN MENGANDUNGI BUG, ​​KESILAPAN, MASALAH ATAU BATASAN LAIN.
    2. Kami tidak mengesyorkan penggunaan Perkhidmatan di mana risiko tidak bersambung atau kehilangan sambungan membawa risiko yang penting. Oleh itu, anda hanya boleh menggunakan Perkhidmatan jika anda menerima bahawa semua risiko tersebut adalah milik anda dan anda harus memastikannya dengan sewajarnya.
    3. KEWAJIBAN FREECONFERENCE.COM DAN PEMILIK DAN PEMBEKALNYA ADALAH TERHAD. KEPADA LUAR BIASA YANG DIBENARKAN OLEH UNDANG-UNDANG, DALAM TIADA PERISTIWA YANG HARUS DILAKUKAN.COM ATAU LISENSOR ATAU PEMBEKALNYA DAPAT BERTANGGUNGJAWAB KERANA SEBARANG KEROSAKAN KHAS, INSIDENAL, ATAU KONSEKUENSI (TERMASUK TANPA BATASAN, KEUNTUNGAN HILANG, KEUNTUNGAN HILANG, KEUNTUNGAN HILANG, KEUNTUNGAN HILANG, KEUNTUNGAN HILANG, KEUNTUNGAN HILANG, KEUNTUNGAN HILANG, KEUNTUNGAN LAIN UNTUK MEMENUHI SETIAP TUGAS YANG TERMASUK TANPA PEMBATASAN IMAN YANG BAIK ATAU PENJAGAAN, KEBIJAKSANAAN, ATAU LAINNYA, TENTANG KEBERHASILAN KERANA MEREKA ATAU SEBARANG NASIHAT ATAU PEMBERITAHUAN YANG DIBERIKAN KEPADA PERANGKAPAN ATAU LANGKAH-LANGKAH YANG DIPEROLEH DENGAN LANGSUNGAN ATAU LAGI DENGAN PERINGATAN PENGGUNAAN LAMAN WEB ATAU PERKHIDMATAN ANDA. PEMBATASAN INI HENDAKLAH BERLAKU TENTANG KETIKA KEROSAKAN TERSEBUT DARIPADA PERINGKAT KONTRAK, PEMBENTUKAN, ATAU SETIAP TEORI UNDANG-UNDANG ATAU BENTUK TINDAKAN LAIN. ANDA BERSETUJU BAHAWA PEMBATASAN TANGGUNGJAWAB INI ADALAH PERUNTUKAN RISIKO YANG BERLAKU DAN ADALAH ELEMEN DASAR ASAS PEMBANGUNAN ANTARA FREECONFERENCE.COM DAN ANDA. LAMAN WEB DAN PERKHIDMATAN TIDAK AKAN DIBERIKAN TANPA BATASAN.
    4. Sejauh yang diizinkan oleh undang-undang, kami menolak semua tanggungjawab untuk penggunaan Perkhidmatan, khususnya:
      1. apa-apa liabiliti yang kami ada (termasuk liabiliti kerana kecuaian kami) terhad kepada jumlah caj panggilan sebenar yang dibayar oleh Anda kepada Kami untuk panggilan yang dimaksudkan.
      2. kami tidak bertanggungjawab untuk penggunaan atau penyalahgunaan Perkhidmatan yang tidak dibenarkan oleh anda atau orang lain.
      3. kami tidak mempunyai tanggungjawab sama ada kepada anda atau Peserta panggilan persidangan anda yang lain atas kerugian yang tidak dapat diramalkan, atau kerugian perniagaan, hasil, keuntungan, atau simpanan yang anda harapkan, perbelanjaan sia-sia, kerugian kewangan atau data yang hilang atau dicederakan.
      4. perkara-perkara di luar kawalan wajar kita - jika kita tidak dapat melakukan apa yang telah kita janjikan dalam Kontrak ini kerana sesuatu yang di luar kawalan wajar kita, termasuk tetapi tidak terhad kepada; kilat, banjir, atau cuaca yang sangat teruk, kebakaran atau letupan, gangguan sivil, perang, atau operasi ketenteraan, kecemasan nasional atau tempatan, apa-apa yang dilakukan oleh kerajaan atau pihak berkuasa lain yang kompeten, atau pertikaian industri dalam bentuk apa pun, (termasuk yang melibatkan pekerja kami) , kami tidak akan bertanggungjawab untuk ini. Sekiranya ada peristiwa seperti itu berlanjutan selama lebih dari tiga bulan, kami boleh menamatkan Kontrak ini dengan memberi anda notis.
      5. kami tidak bertanggungjawab sama ada dalam kontrak, penyiksaan (termasuk tanggungjawab atas kecuaian) atau sebaliknya untuk tindakan atau peninggalan penyedia Perkhidmatan telekomunikasi lain atau atas kesalahan atau kegagalan rangkaian dan peralatan mereka.
    5. FREECONFERENCE.COM, DENGAN BEBERAPA DIRI DAN PESANNYA DAN PEMBEKALNYA, INI MENAFIKAN SEMUA JAMINAN YANG BERKAITAN DENGAN LAMAN WEB DAN PERKHIDMATAN. LAMAN WEB DAN PERKHIDMATAN DISEDIAKAN "SEBAGAIMANA ADANYA" DAN "SEBAGAIMANA TERSEDIA." KEPADA LUAR NEGERI YANG DIBENARKAN OLEH UNDANG-UNDANG, FREECONFERENCE.COM, DENGAN BEBERAPA LESEN DAN PEMBEKALNYA, MENJELASKAN SEGALA SETIAP DAN SEMUA JAMINAN, EKSPRESI ATAU TERSIRAT, BERKAITAN DENGAN WEB, WEBSITE UNTUK TUJUAN TERHADAP ATAU TIDAK MENGHORMATI. TIDAK PERNAH FREECONFERENCE.COM TIDAK ADA LESEN ATAU PEMBEKAL WARANTI BAHAWA LAMAN WEB ATAU PERKHIDMATAN AKAN MEMENUHI KEPERLUAN ANDA ATAU BAHAWA OPERASI LAMAN WEB ATAU PERKHIDMATAN TIDAK AKAN DILARANG ATAU BEBAS RALAT. TIDAK ADA FREECONFERENCE.COM NOR LESENSOR ATAU PEMBEKALNYA TELAH MEMILIKI TANGGUNGJAWABNYA YANG BERKAITAN DENGAN PENGGUNAAN LAMAN WEB ATAU PERKHIDMATAN ANDA. TAMBAHAN, FREECONFERENCE.COM TIDAK DIBENARKAN SESEORANG UNTUK MEMBUAT JAMINAN APA-APA JENIS PADA BEHALFNYA, DAN ANDA TIDAK HARUS MENGANDUNGI SETIAP PERNYATAAN SETIAP PIHAK KETIGA.
    6. PENAFIAN, PENGECUALIAN DAN PEMBATASAN DI ATAS TIDAK ADA DALAM APA-APA CARA MEMBATASKAN SETIAP PENAFIAN JAMINAN ATAU SETIAP BATASAN LIABILITI LAIN DALAM APA-APA PERJANJIAN ATAU PERJANJIAN LAIN DI ANTARA ANDA DAN FREECONFERENCE.COM ATAU ANTARA ANDA. BEBERAPA JURISDIKASI TIDAK DAPAT MENGENAI PENGECUALIAN JAMINAN TERSIRAT ATAU BATASAN KEROSAKAN TERTENTU, JADI BEBERAPA PENAFIAN, PENGHAPUSAN DAN PEMBATASAN TANGGUNGJAWAB DI ATAS TIDAK BERLAKU KEPADA ANDA. KECUALI TERHAD ATAU DIUBAHKAN OLEH UNDANG-UNDANG YANG BERLAKU, PENAFIAN, PENGECUALIAN DAN PEMBATASAN YANG MENGHADAPI HENDAKLAH DILAKSANAKAN KEPADA YANG DIHASILKAN MAKSIMUM YANG DIBENARKAN, WALAUPUN JIKA ADA GAGAL GAGAL TUJUANNYA. LESENSOR DAN PEMBEKAL FREECONFERENCE.COM DIHARAPKAN KEBAIKAN PIHAK KETIGA DARI PENAFIAN, PENGECUALIAN DAN BATASAN INI. TIADA NASIHAT ATAU MAKLUMAT, APABILA LISAN ATAU DITULIS, DIPEROLEHI OLEH ANDA MELALUI LAMAN WEB ATAU LAIN-LAIN AKAN SELALU SETIAP PENAFIAN ATAU BATASAN YANG DINYATAKAN DI BAHAGIAN INI.
    7. Setiap bahagian dalam Kontrak ini yang mengecualikan atau menghadkan tanggungjawab kami beroperasi secara berasingan. Sekiranya ada bahagian yang dilarang atau tidak berkesan, bahagian lain akan terus digunakan.
  1. Ganti rugi oleh Anda
    1. Anda bersetuju untuk membela, mengganti rugi dan menahan IGHI yang tidak berbahaya dan pegawai, pengarah, pekerja, ejen, sekutu, wakil, sublesen, pengganti, penyerah hak dan kontraktor dari dan terhadap sebarang dan semua tuntutan, tindakan, tuntutan, sebab tindakan dan prosiding lain, termasuk tetapi tidak terhad kepada yuran dan kos peguam, yang timbul daripada atau berkaitan dengan: (i) Pelanggaran Perjanjian ini oleh anda, termasuk tanpa batasan sebarang perwakilan atau jaminan yang terkandung dalam Perjanjian ini; atau (ii) Akses anda ke atau penggunaan Laman Web atau Perkhidmatan.
  2. Penamatan Perjanjian, Penamatan Perkhidmatan, dan Penangguhan Kod PIN
    1. TANPA MEMBATASKAN PERUNTUKAN LAIN DARI PERJANJIAN INI, FREECONFERENCE.COM MENYELAMATKAN HAK UNTUK, DI FREECONFERENCE.COM SOLE DISCRETION AND TANPA PEMBERITAHUAN ATAU TANGGUNGJAWAB, MENGGUNAKAN PENGGUNAAN LAMAN WEB ATAU PERKHIDMATAN UNTUK MENGHARAPKAN ORANG, TIDAK MENGENAI ORANG TANPA PEMBATASAN UNTUK SETIAP BREACH ATAU PAYUDARA YANG DIPEROLEHI SETIAP PERWAKILAN, JAMINAN ATAU KOVENA YANG TERDAPAT DALAM PERJANJIAN INI, ATAU SETIAP UNDANG-UNDANG ATAU PERATURAN YANG BERLAKU.
    2. Kami boleh menangguhkan Kod PIN:
      1. serta-merta, jika anda melanggar Kontrak ini secara material dan / atau kami percaya bahawa Perkhidmatan ini digunakan dengan cara yang dilarang oleh Bahagian 8. Ini berlaku walaupun anda tidak tahu bahawa panggilan sedang dibuat, atau Perkhidmatan tersebut digunakan dalam cara. Kami akan memberitahu anda mengenai penangguhan atau penamatan tersebut secepat mungkin dan menerangkan mengapa kami mengambil tindakan ini;
      2. setelah mendapat notis yang munasabah sekiranya anda melanggar Kontrak ini dan gagal membetulkan pelanggaran tersebut dalam jangka masa yang wajar apabila diminta untuk berbuat demikian.
    3. Sekiranya kami menangguhkan kod PIN, ia tidak akan dipulihkan sehingga anda memuaskan kami bahawa anda hanya akan menggunakan Perkhidmatan sesuai dengan Kontrak ini.
    4. Perjanjian ini akan berakhir secara automatik sekiranya Anda melanggar pernyataan, jaminan atau perjanjian Perjanjian ini. Penamatan tersebut hendaklah automatik, dan tidak memerlukan tindakan oleh FreeConference.com.
    5. Anda boleh mengakhiri Perjanjian ini kapan saja, dengan alasan atau tanpa alasan sama sekali, dengan memberikan notis FreeConference.com mengenai niat anda untuk melakukannya melalui pemberitahuan e-mel ke support@freeconference.com.
    6. Sebarang penamatan Perjanjian ini secara automatik menamatkan semua hak dan kewajiban yang dibuat dengannya, termasuk tanpa batasan Hak anda untuk menggunakan Laman Web dan Perkhidmatan, kecuali bahawa Seksyen 7, 8, 9, 10, 15, 17 (persetujuan untuk menerima e-mel, perwakilan dan jaminan, penafian / had liabiliti, ganti rugi, harta intelek, bidang kuasa) dan 16 (peruntukan am) akan bertahan dari sebarang penamatan, dan kecuali bahawa apa-apa kewajipan pembayaran yang mungkin anda ada berkaitan dengan penggunaan Perkhidmatan oleh Anda di bawah Seksyen 6 akan tetap tertunggak dan perlu dibayar dan kena dibayar oleh anda.
  3. Pindaan dan Perubahan
    1. Teknologi internet dan tanpa wayar dan undang-undang, peraturan dan undang-undang yang berlaku sering berubah. MENGIKUT, FREECONFERENCE.COM MENYELAMATKAN HAK UNTUK MENGUBAH PERJANJIAN INI DAN DASAR PRIVASINYA PADA SETIAP MASA. PEMBERITAHUAN SETIAP PERUBAHAN SEPERTI AKAN DIBERIKAN OLEH POSTINGAN VERSI BARU ATAU PEMBERITAHUAN PERUBAHAN DI LAMAN WEB. ADALAH TANGGUNGJAWAB ANDA UNTUK Mengkaji semula PERJANJIAN INI DAN DASAR PRIVASI SECARA TEMPOH. JIKA SETIAP MASA ANDA MENEMUKAN INI TIDAK BOLEH DITERIMA, ANDA HARUS SEGERA MENINGGALKAN LAMAN WEB DAN MEMBUAT DARI MENGGUNAKAN PERKHIDMATAN. Kami boleh mengubah syarat-syarat Kontrak ini pada bila-bila masa. Kami akan memberi anda seberapa banyak notis mengenai perubahan syarat ini.
    2. Anda tidak boleh memindahkan atau cuba memindahkan Kontrak ini atau bahagiannya kepada orang lain.
    3. Anda boleh membatalkan kontrak pada bila-bila masa dengan menulis kepada kami di alamat di Seksyen 13, tetapi pembatalan tersebut tidak akan berkesan sekiranya anda terus menggunakan Perkhidmatan.
    4. Sekiranya anda tidak menggunakan Perkhidmatan sekurang-kurangnya 6 bulan, kami berhak untuk membuang PIN yang diberikan kepada anda dari sistem.
  4. Notis
    1. Sebarang notis di bawah kontrak ini mesti dihantar atau dihantar melalui pos faksimili atau pra-bayar atau melalui e-mel seperti berikut:
      1. kepada kami di Iotum Global Holdings Inc., Ibu Pejabat Global, 431 N. Brand Blvd, Suite 200, Glendale, California, Amerika Syarikat, 91203, atau alamat lain yang kami berikan kepada anda.
      2. kepada kami melalui faksimili yang dihantar ke +01 (818) 553 -1427.
      3. kepada kami melalui e-mel yang dihantar ke support@freeconference.com.
      4. kepada anda sama ada di alamat pos atau e-mel yang anda berikan kepada kami semasa Proses Pendaftaran.
  1. Hak Pihak Ketiga
    1. Seseorang yang bukan merupakan pihak dalam Kontrak ini, tidak mempunyai hak di bawah Akta Kontrak (Hak Pihak Ketiga) 1999 (UK) untuk menguatkuasakan mana-mana terma Kontrak ini, tetapi ini tidak mempengaruhi hak atau pemulihan pihak ketiga yang wujud atau tersedia selain daripada Akta tersebut.
    2. Laman web boleh dihubungkan dengan laman web yang dikendalikan oleh pihak ketiga ("Laman Web Pihak Ketiga"). FreeConference.com tidak mempunyai kawalan terhadap Laman Web Pihak Ketiga, yang masing-masing mungkin diatur oleh syarat perkhidmatan dan dasar privasi sendiri. FREECONFERENCE.COM TIDAK DILAKSANAKAN, DAN TIDAK DAPAT MENGAJAR ATAU MENGENDALIKAN, SEMUA BAHAN, BARANG DAN PERKHIDMATAN YANG TERSEDIA DI ATAU MELALUI LAMAN WEB PIHAK KETIGA. MENGIKUT, FREECONFERENCE.COM TIDAK MENYAMPAIKAN, MENJAMIN ATAU MENGESAN SETIAP LAMAN WEB PIHAK KETIGA, ATAU KETEPATAN, MATA WANG, KANDUNGAN, KESESUAIAN, KETENTUAN ATAU KUALITI SETIAP MAKLUMAT, BAHAN, BARANG ATAU MELAYU MELAYU MELAYU ATAU MELAYU MELAYU FREECONFERENCE.COM MENAFIKAN, DAN ANDA INI BERSETUJU UNTUK MENGADAKAN, SEMUA TANGGUNGJAWAB DAN TANGGUNGJAWAB ATAS SETIAP KEROSAKAN ATAU KERAM LAIN, DI MANA ANDA ATAU PIHAK KETIGA, BERHASIL DARI PENGGUNAAN LAMAN WEB KETIGA ANDA.
    3. Kecuali untuk pihak-pihak sebagaimana dan sejauh yang ditetapkan dalam Bahagian 10, dan pemberi lesen dan pembekal FreeConference.com dan sejauh yang dinyatakan secara jelas dalam Seksyen 9, tidak ada penerima pihak ketiga terhadap Perjanjian ini.
  2. Harta Intelek
    1. Laman Web, semua kandungan dan bahan yang terdapat di Laman Web, dan infrastruktur persidangan percuma yang memberikan Perkhidmatan, termasuk tanpa batasan nama FreeConference.com dan logo, reka bentuk, teks, grafik dan fail lain, dan pemilihan, pengaturan dan organisasi daripadanya, adalah hak intelektual FreeConference.com atau pemberi lesennya. Kecuali sebagaimana yang dinyatakan secara eksplisit, penggunaan Laman Web dan Perkhidmatan Anda, atau entri Anda ke dalam Perjanjian ini, tidak memberikan anda hak, hakmilik atau kepentingan dalam atau apa-apa kandungan atau bahan tersebut. Persidangan Percuma dan logo FreeConference.com, adalah tanda dagang, tanda perkhidmatan atau tanda dagangan berdaftar IGHI. Laman Web adalah Hak Cipta © 2015 hingga sekarang, IGHI. SEMUA HAK DIBERIKAN.
    2. Sekiranya anda mempunyai bukti, mengetahui, atau memiliki itikad baik bahawa hak cipta anda atau hak cipta pihak ketiga telah dilanggar dan anda ingin FreeConference.com menghapus, mengedit, atau mematikan bahan yang dimaksud, anda mesti memberikan FreeConference .com dengan semua maklumat berikut: (a) tandatangan fizikal atau elektronik seseorang yang diberi kuasa untuk bertindak bagi pihak pemilik hak eksklusif yang didakwa dilanggar; (b) pengenalan karya berhak cipta yang diklaim telah dilanggar, atau, jika banyak karya berhak cipta dilindungi oleh satu pemberitahuan, daftar perwakilan karya tersebut; (c) pengenalpastian bahan yang didakwa dilanggar atau menjadi subjek aktiviti pelanggaran dan yang akan dikeluarkan atau akses yang akan dilumpuhkan, dan maklumat yang cukup mencukupi untuk membolehkan FreeConference.com mencari bahan tersebut; (d) maklumat yang cukup mencukupi untuk membolehkan FreeConference.com menghubungi anda, seperti alamat, nombor telefon, dan jika ada, alamat e-mel elektronik di mana anda boleh dihubungi; (e) pernyataan bahawa anda mempunyai kepercayaan yang baik bahawa penggunaan bahan dengan cara yang diadukan tidak dibenarkan oleh pemilik hak cipta, ejennya, atau undang-undang; dan (f) pernyataan bahawa maklumat dalam pemberitahuan itu tepat, dan di bawah hukuman palsu, bahawa anda diberi kuasa untuk bertindak atas nama pemilik hak eksklusif yang diduga dilanggar.
  3. Peruntukan Am
    1. Keseluruhan perjanjian; Tafsiran. Perjanjian ini merupakan keseluruhan perjanjian antara FreeConference.com dan Anda mengenai penggunaan Laman Web dan Perkhidmatan oleh Anda. Bahasa dalam Perjanjian ini harus ditafsirkan sesuai dengan makna yang adil dan tidak ketat untuk atau menentang pihak.
    2. Keterpisahan; Pengabaian. Sekiranya mana-mana bahagian Perjanjian ini dianggap tidak sah atau tidak dapat dilaksanakan, bahagian tersebut akan ditafsirkan untuk mencerminkan maksud asal pihak tersebut, dan bahagian yang tinggal akan tetap berlaku dan berkuat kuasa sepenuhnya. Pengabaian oleh salah satu pihak dari mana-mana terma atau syarat Perjanjian ini atau pelanggarannya, dalam satu keadaan, tidak akan mengetepikan terma atau syarat tersebut atau pelanggaran berikutnya.
    3. Tugasan. Perjanjian ini dan semua hak dan kewajiban Anda di bawahnya tidak akan diserahkan atau dipindah milik oleh Anda tanpa kebenaran bertulis dari FreeConference.com terlebih dahulu. Walau apa pun yang disebutkan di atas, Perjanjian ini akan mengikat dan akan berlaku untuk kepentingan para pihak, pengganti mereka dan pemegang hak yang diizinkan.
    4. Hubungan. Anda dan FreeConference.com adalah pihak bebas, dan tidak ada hubungan agensi, perkongsian, usaha sama atau pekerja-majikan yang dimaksudkan atau dibuat oleh Perjanjian ini.
  4. Undang-Undang Diterima Pakai
    1. Kontrak ini diatur oleh undang-undang Negara California di Amerika Syarikat tanpa mengambil kira konflik prinsip undang-undangnya. Perjanjian ini, termasuk tanpa batasan, pembinaan dan penguatkuasaannya, harus diperlakukan seolah-olah ia dilaksanakan dan dilaksanakan di Los Angeles, California.
    2. TEMPAT YANG BOLEH DILAKUKAN UNTUK SETIAP TINDAKAN HAKIM YANG TELAH BERKAITAN ATAU BERKAITAN DENGAN PERJANJIAN INI ATAU LAMAN WEB AKAN MENJADI PENGADIL NEGERI DAN PERSEKUTUAN DI LOS ANGELES, CALIFORNIA, AS. PIHAK-PIHAK INI DIBERIKAN, DAN BERSETUJU UNTUK MENGHILANGKAN SETIAP TUJUAN KEPADA, JURISDIKSI PERIBADI DAN TEMPAT MAHKAMAH TERSEBUT, DAN LANJUT SECARA LANTIKAN KE PROSES PERKHIDMATAN LUAR BIASA.
    3. SEBARANG PENYEBAB TINDAKAN OLEH ANDA BERKAITAN ATAU BERKAITAN DENGAN PERJANJIAN INI ATAU LAMAN WEB HARUS DILAKUKAN DALAM SATU (1) TAHUN SETELAH DIBANGKITKAN ATAU DIBERITAHU DAN DIHALANG.
menyeberang