תמיכה
הצטרף לפגישההרשמההתחברות הצטרף לפגישההרשםהתחבר 

תנאי שימוש

  1. מבוא והסכם
    1. תנאי שימוש אלה ("ההסכם") מהווים הסכם מחייב משפטית בינך לביןך (הלקוח שלנו) ובינינו (IGHI) בנוגע לשימושך באתר FreeConference.com ("האתר") ושירותי הועידות המוצעים על ידי FreeConference .com בשיתוף עם האתר ("השירותים"). על ידי שימוש באתר ובשירותים, אתה מצהיר ומתחייב כי קראת והבנת, ומסכים להיות מחויב, להסכם זה. אם אינך מבין את ההסכם הזה, או אינך מסכים להיות כבול עליו, עליך לעזוב מיד את האתר ולהימנע משימוש בשירותים בכל דרך שהיא.
    2. השירות שאנו (IGHI) מספקים לך (הלקוח שלנו) הוא היכולת לקיים שיחות טלפון בו זמנית עם משתתפים אחרים באמצעות רשת הטלפונים, WebRTC, וידאו וטכנולוגיית תקשורת אחרת.
    3. השירות יהיה כפוף לקיבולת הזמינה ואיננו מתחייבים שמספר החיבורים הנדרש על ידך יהיה זמין תמיד בכל זמן נתון.
    4. במתן השירות, אנו מתחייבים להשתמש במיומנותו ובטיפולו הסביר של נותן שירות מוסמך.
  2. הגדרות
    1. "חיוב שיחה" פירושו המחיר שגובה המתקשר על ידי מפעיל הרשת.
    2. "חוזה" פירושו, בסדר העדיפויות, תנאים אלה ותהליך הרישום.
    3. "משתתף" פירושו אתה וכל מי שאתה מאפשר להשתמש בשירות.
    4. "ועידה חינם" פירושו שירות הכנסים הכללי של IGHI המשמש כאשר כתובת דוא"ל חוקית בלבד נדרשת בעת ההרשמה.
    5. "תהליך רישום" פירושו תהליך הרישום שהושלם על ידך באמצעות האינטרנט.
    6. "ועידת פרימיום" פירושה שירות ועידת IGHI עם תכונות פרימיום המשמשות את המשתתפים שסיימו את תהליך רישום ועידות הפרימיום המכונה גם "שירות רשום".
    7. "שירות" פירושו השירות כולו או חלקו המוסבר בסעיף 1 שאנו מסכימים לספק לך על פי חוזה זה.
    8. "אנו" ו- "FreeConference.com" ו- "IGHI" ו- "Us" פירושם Iotum Global Holdings Inc.
    9. "אתה" פירושו הלקוח שאיתו אנו חותמים חוזה זה ושהוא נקרא בתהליך ההרשמה ו/או החברה שלך ו/או המשתתפים שלך בהתאם להקשר.
  3. כשירות, תנאי ורישיון לשימוש
    1. על ידי שימוש באתר ובשירותים, אתה מצהיר ומבטיח כי הנך לפחות 18 שנים ושאתה מוסמך מבחינה חוקית בכדי להיכנס ליצירת ויצירת חוזים בהתאם לחוק החל. אם אתה משתמש באתר או בשירותים מטעם חברה, הנך מצהיר ומתחייב כי אתה מוסמך לפעול ולחתום על חוזים מטעם אותה חברה. הסכם זה בטל היכן שהוא אסור.
    2. בכפוף לעמידה שלך בתנאים ובהגבלות של הסכם זה, FreeConference.com מעניקה לך רישיון שאינו בלעדי, שאינו ניתן ברשיון משנה, הניתן לביטול כאמור בהסכם זה, ובלתי ניתן להעברה לשימוש באתר ובשירותים. למעט כמפורט במפורש במסמך זה, הסכם זה אינו מעניק לך כל זכויות בקניין הרוחני של FreeConference.com או לכל גורם אחר. במקרה שתפר כל הוראה בהסכם זה, זכויותיך לפי סעיף זה יסתיימו באופן מיידי.
    3. לשימוש בשירות ועידות חינם, חוזה זה מתחיל כאשר הונפק לך קוד PIN או כאשר אתה משתמש בשירות בפעם הראשונה, הראשון מבין השניים.
    4. אם אתה משתמש בשירות ועידות הפרימיום חוזה זה מתחיל כאשר סיימת בהצלחה את תהליך הרישום.
    5. על ידי שימוש באתר ובשירותים, אתה מסכים לאיסוף ושימוש במידע מסוים אודותיך, כמפורט במדיניות הפרטיות של FreeConference.com ("מדיניות הפרטיות"), לרבות תהליך הרישום וכפי שצוין בסעיף 7. על ידי שימוש האתר והשירותים, אתה מצהיר ומתחייב כי קראת והבנת ומסכים לאותם דברים. אם אינך מבין או אינך מסכים לאותו הדבר, עליך לעזוב מיד את האתר. במקרה של סתירה בין מדיניות הפרטיות להסכם זה, תנאי הסכם זה ישלטו.
  4. תהליך הרישום
    1. בקשר לשימוש שלך באתר ובשירותים, תידרש למלא טופס הרשמה. אתה מצהיר ומתחייב כי כל המידע שתספק בכל טופס הרשמה או בדרך אחרת בקשר לשימושך באתר או בשירותים יהיה מלא ומדויק, וכי תעדכן את המידע כנדרש כדי לשמור על שלמותו ודיוקו.
    2. כמו כן תתבקש לספק, או שיינתן לך, שם משתמש וסיסמה בקשר לשימוש שלך באתר ובשירותים. אתה אחראי לחלוטין לשמירה על סודיות הסיסמה שלך. אינך רשאי להשתמש בחשבון או בסיסמה של משתמש אחר או שירותים אחר. אתה מסכים להודיע ​​ל- FreeConference.com באופן מיידי על כל שימוש לא מורשה בחשבון או בסיסמה שלך. FreeConference.com לא תהיה אחראית לכל אובדן שנגרם לך כתוצאה מכך שמישהו אחר משתמש בחשבון או בסיסמה שלך, ללא קשר אם עם או בלי ידיעתך. אתה עשוי להיות אחראי לכל הפסד שנגרם על ידי FreeConference.com, שלוחותיה, נושאי משרה, דירקטורים, עובדים, יועצים, סוכנים ונציגים עקב שימוש של מישהו אחר בחשבון או בסיסמה שלך.
  5. זמינות השירות
    1. השירות זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, למעט:
      1. במקרה של תחזוקה מתוכננת מתוכננת, במקרה זה השירות לא יהיה זמין;
      2. במקרה של תחזוקה בלתי מתוכננת או חירום, ייתכן שנצטרך לבצע עבודות שעשויות להשפיע על השירות, ובמקרה זה השיחות עלולות להיחתך או שלא להתחבר. אם עלינו להפריע לשירות, נעשה כל מאמץ לשחזר אותו תוך זמן סביר; אוֹ
      3. במקרה של נסיבות שאינן בשליטתנו הסבירה.
    2. לוחות זמנים לתחזוקה ודוחות מצב שירות יינתנו על פי בקשה.
    3. איננו יכולים להבטיח כי השירות לעולם לא יהיה פגום, אך אנו נעשה כל מאמץ לתקן תקלות שדווחו בהקדם האפשרי.
    4. לפעמים אנו נצטרך:
      1. לשנות את הקוד או את מספר הטלפון או את המפרט הטכני של השירות מסיבות תפעוליות; אוֹ
      2. לתת לך הנחיות שלדעתנו הכרחיות לביטחון, לבריאות או לבטיחות, או לאיכות השירות שאנו מספקים לך או ללקוחות אחרים שלנו ואתה מסכים לעקוב אחריהם; אך לפני שתעשה זאת, אנו נודיע לך ככל שניתן.
  6. חיובים עבור השירות
    1. אנו לא מחייבים אותך ישירות על השימוש בשירות.
    2. כל משתמש בשירות, כולל אתה, יחויב בחיובי השיחות הקיימים עבור שיחות למספר החיוג החלים על השירות בו אתה משתמש.
    3. לכל המשתמשים יחויבו חיובי השיחות בחשבון הטלפון הרגיל שלהם שיונפק על ידי מפעיל רשת הטלפונים שלהם בשיעור החיוב הקיים של שיחות למספר החיוג.
    4. עליך להתייעץ עם מפעיל רשת הטלפונים שלך כדי לאשר את שיעור חיוב השיחות עבור מספר החיוג המתאים לשירות בו אתה משתמש.
    5. אין דמי ביטול, הקמה או הזמנה או חיובים. אין תחזוקת חשבון או דמי שימוש מינימליים.
    6. עמלות המשויכות לשירותי ועידת הפרימיום האופציונאליים יחויבו בכרטיס האשראי שלך עם סיום הכנס. החיוב יופיע בדף כרטיס האשראי שלך בשם "שירותי שיחות ועידה". ניתן להגדיר שירותי ועידות פרימיום באופן חוזר, ובמקרה זה יגבו עמלות כאלה מדי חודש בכרטיס האשראי שלך מהיום שהשירות יופעל ויופיעו בדף כרטיס האשראי שלך כ"שירותי שיחות ועידה. תוכל לבקש ביטול שירותי ועידות פרימיום בדף 'חשבון' שלך; בקשות ביטול תקפות בתום מחזור החיובים הנוכחי המופיע בקטע 'שירותי תוספות פרימיום' בדף 'חשבון'. עבור שירותי ועידות פרימיום המוגדרים ב- מחזור חיוב חודשי חודשי, במקרה שלא ניתן יהיה לאשר כרטיס אשראי חמישה (5) ימים לפני מועד החיוב, תקבל הודעה לעדכן את פרטי התשלום, ו- FreeConference.com רשאית לבטל את כל השירותים אם פרטי התשלום אינם מתעדכן לפי תאריך יעד החיוב.
    7. שירותי ועידות פרימיום כוללים:
      1. יישומי פרימיום של FreeConference.com, כפי שנרכשו בחנות היישומים FreeConference.com;
      2. ברכות מותאמות אישית או תכונות מותאמות אישית או מותאמות אישית אחרות המבוקשות או רוכשות על ידך;
      3. חיוג פרמיום במספרים, המאפשר לך לגבות את עלות השיחות של המשתתפים שלך ללא תשלום, או לצמצם את דמי המרחקים באמצעות חיוג מקומי ובינלאומי מובחר;
      4. הקלטת שיחות או יישומי פרימיום אחרים שנרכשו על ידך; ו
      5. שירותי פרימיום אחרים המוצעים על ידינו מעת לעת.
    8. כל המסים החלים אינם כלולים ויחויבו בנפרד בנוסף לחיובים שצוינו.
    9. FreeConference.com רשאית להפסיק או להשעות את השירותים בגין אי תשלום בכל עת מבלי לקבל אחריות.
    10. אנו לא מחזירים או מזכים תקופות חיוב בשימוש חלקי במקרה של ביטול שירותים מבוססי מנויים או שירותים אחרים; ביטולים חלים רק לתקופת החיוב הרלוונטית הבאה. לא ניתנים החזרים או אשראי עבור שירותים בתשלום בהם אתה משתמש, כגון שימוש בחינם, אגרה או מספרי חיוג בינלאומיים. כל החזרים או זיכויים אחרים הינם על פי שיקול דעתה הבלעדי של Iotum; במקרה של החזר כלשהו שנקבע על ידי Iotum, בדרך כלל תקבל אותו בתוך 3-5 ימי עסקים.
  1. האחריות שלך
    1. אתה והמשתתפים חייבים להשתמש בטלפונים בחיוג טון וב- WebRTC (או בטכנולוגיות מחשב אחרות המסופקות כמפורט) כדי להתחבר לשירות.
    2. אתה אחראי על האבטחה והשימוש הנכון בקוד ה- PIN לאחר שקיבלת אותו מאיתנו. אין לך זכות למכור או להסכים להעביר את קוד ה- PIN שסופק לך לשימוש בשירות ואסור לך לנסות לעשות זאת.
    3. כאשר אתה נרשם לשירות ועידות חינם או שירות ועידות פרימיום, עליך לספק כתובת דוא"ל תקפה עדכנית. כתובת דוא"ל זו תשמש אותנו לצורך העברת הודעות שירות ולמטרות שיווק. על ידי הקמת חשבון עם FreeConference.com, ולמעט כנדרש על פי חוק, אתה מסכים לקבל הודעות דוא"ל תקופתיות מאת FreeConference.com בנוגע למוצרים ולשירותים של FreeConference.com, כולל ללא הגבלה של הניוזלטר התקופתי של FreeConference.com, מדי פעם עלוני עדכון שירות, ודוא"ל מסכם בנוגע לכנסים מתוזמנים לפני ואחרי שהושלמו. המידע שלך לא ישמש אף חברה מלבד IGHI. כדי להסיר מרשימת התפוצה יש להסיר את מספר ה- PIN שלך מהמערכת ולא תוכל עוד להשתמש בשירות.
    4. אם אתה או המשתתפים שלך משתמשים בטלפון נייד כדי לגשת לשירות, אנו עשויים לשלוח מדי פעם הודעות SMS, תוכל לבטל את ההצטרפות להודעות אלה על ידי פנייה אלינו לכתובת או למספר הטלפון המוצג בסעיף 13.
    5. אף אחד לא חייב לפרסם כל מספר טלפון או קוד PIN לשירות בתוך או על תיבת טלפון ללא הסכמתנו, ועליך לוודא שזה לא יקרה. הפעולה שאנו יכולים לנקוט אם זה קורה מוסברת בסעיף 11.
    6. עליך לגשת לשירות באמצעות מספרי הטלפון שהונפקו לך.
    7. חוקי הפרטיות מחייבים שכולם בשיחת ועידה מוקלטת מסכימים להקלטה. אנא שימו לב כי כל מי שנכנס לכנס שהוקלט ישמע הודעה המציינת כי הכנס מוקלט.
  2. שימוש לרעה ושימושים אסורים
    1. FreeConference.com מטילה מגבלות מסוימות על השימוש שלך באתר. אתה מצהיר ומתחייב כי אתה והמשתתפים שלך לא תעשה:
      1. לבצע שיחות פוגעניות, מגונות, מאיימות, מטרד או מתיחות;
      2. להשתמש בכל שירות במרמה או בקשר לעבירה פלילית, ועליך לנקוט בכל אמצעי הזהירות הסבירים על מנת להבטיח כי הדבר לא יקרה;
      3. להפר או לנסות להפר את כל תכונות האבטחה של האתר;
      4. לגשת לתוכן או לנתונים שאינם מיועדים עבורך, או להיכנס לשרת או לחשבון שאינך מורשה לגשת אליו;
      5. ניסיון לחקור, לסרוק או לבדוק את הפגיעות של האתר, או כל מערכת או רשת כלשהן, או להפר כל אמצעי אבטחה או אימות ללא אישור מתאים;
      6. להפריע או לנסות להפריע לשימוש באתר או בשירותים על ידי כל משתמש, מארח או רשת אחרים, לרבות, ללא הגבלה באמצעות הגשת וירוס, עומס יתר, "הצפה", "דואר זבל", "הפצצת דואר" או " קורס "את האתר או התשתית המספקת את השירותים.
      7. לפעול באופן המנוגד לכל מדיניות שימוש מקובל שנקבעה על ידי IGHI מעת לעת, והמדיניות זמינה על פי בקשה.
    2. הפעולה שאנו יכולים לנקוט אם אתה משתמש לרעה בשירות מוסבר בסעיף 11. אם תוגש נגדנו תביעה מכיוון שהשימוש נעשה לרעה ושלא נקטת בכל אמצעי הזהירות הסבירים כדי למנוע שימוש לרעה זה, או שלא הודעת לנו על שימוש לרעה זה. בהזדמנות הסבירה הראשונה, עליך להחזיר לנו בגין סכומים שאנו מחויבים לשלם וכל עלות סבירה אחרת שנגרמה לנו.
    3. ניתן להקליט שיחות קוליות ולהשתמש בהקלטה אך ורק לצורך חקירת שימוש לרעה במערכת.
    4. כל הפרה של סעיף זה עלולה לגרור אותך לאחריות אזרחית ו/או פלילית, ו- FreeConference.com שומרת לעצמה את הזכות לשתף פעולה עם אכיפת החוק בכל חקירה של כל הפרה של סעיף זה או כל חלק אחר בהסכם זה.
  3. הצהרת אחריות והגבלת אחריות
    1. אתה מסכים כי השימוש שלך באתר ובשירותים נמצא בסיכון הבלעדי שלך. לא תחזיק FREECONFERENCE.COM או רשיונותיה או ספקיה, ככל שניתן ליישם, אחראים לכל נזק שהתוצאות מההגעה שלך לשימוש או שימוש באתר, כולל כל הגבלה על כל נזק. האתר עשוי להכיל באגים, שגיאות, בעיות או הגבלות אחרות.
    2. איננו ממליצים להשתמש בשירות כאשר הסיכון של אי-חיבור או אובדן חיבור נושא סיכון מהותי. בהתאם לכך, תוכל להשתמש בשירות רק אם אתה מקבל שכל הסיכון כאמור הוא שלך ועליך להבטיח בהתאם.
    3. האחריות של FREECONFERENCE.COM ורשיונות וספקיה מוגבלת. בהיקף המקסימלי המותר בחוק, בשום מקרה לא תיכנס FREECONFERENCE.COM או כי רישיוניו או ספקיו יהיו אחראים לכל פגיעה מיוחדת, מזדמנת או תוצאתית (כולל מחירים, חיסכון במינימום, פגיעה בגובה תעריפים, תעריפים אחרים לפגוש כל חובה הכוללת ללא הגבלה של אמונה טובה או של טיפול סביר, רשלנות, או אחרת, בלי קשר לנראותם של נזקים אלה או מכל עצה או הודעה הניתנת לעבירות או להתקשרות ממנה. השימוש שלך באתר או בשירותים. הגבלה זו תחול גם אם נזקים נובעים מהפרת חוזה, עוולה או כל תיאוריה משפטית אחרת או צורת פעולה. אתה מסכים כי הגבלה זו של אחריות מייצגת הקצאת סיכון סבירה ומהווה מרכיב יסודי ביסוד ה- BARGAIN בין FREECONFERENCE.COM ואתה. האתר והשירותים לא יסופקו ללא הגבלה כזו.
    4. במידה המותירה בחוק אנו מתנערים מכל אחריות לשימוש בשירות, בפרט:
      1. כל אחריות שיש לנו מכל סוג שהוא (כולל כל אחריות בגלל רשלנותנו) מוגבלת לסכום של חיובי השיחה בפועל ששילמתם אלינו בגין השיחה הנדונה.
      2. אין אנו אחראים לכל שימוש בלתי מורשה או שימוש לרעה בשירות על ידך או על ידי מישהו אחר.
      3. אין לנו כל אחריות כלפיך או כלפי כל משתתף אחר בשיחת הוועידה שלך על כל הפסד שאינו צפוי באופן סביר, ולא אובדן עסקים, הכנסות, רווחים או חסכונות שציפית לבצע, הוצאה מבוזבזת, הפסד כספי או אובדן נתונים. או נפגע.
      4. עניינים שאינם בשליטתנו הסבירה - אם איננו יכולים לעשות את מה שהבטחנו בחוזה זה בגלל משהו שאינו בשליטתנו הסבירה, לרבות אך לא רק; ברקים, שיטפונות או מזג אוויר קשה במיוחד, שריפה או פיצוץ, הפרעה אזרחית, מלחמה או פעולות צבאיות, חירום לאומי או מקומי, כל מה שעושה הממשלה או רשות מוסמכת אחרת, או סכסוכים תעשייתיים מכל סוג שהוא (כולל מעורבים של עובדינו) , לא נהיה אחראים לכך. אם אירועים כאלה נמשכים יותר משלושה חודשים, אנו יכולים לסיים חוזה זה על ידי מתן הודעה על כך.
      5. איננו אחראים בין חוזים, עוולות (לרבות אחריות לרשלנות) ובין אם לא בגין מעשים או מחדלים של ספקים אחרים של שירותי טלקומוניקציה או בגין תקלות או כשלים ברשתות ובציוד שלהם.
    5. FREECONFERENCE.COM, בשם עצמה ובעלי הרישוי והספקים שלה, מתנערת מכל אחריות הקשורה לאתר ולשירותים. האתר והשירותים ניתנים "כפי שהם" ו"כמו שזמינים ". בהיקף המקסימלי המותר בחוק, FREECONFERENCE.COM, כשלעצמו ומרשיריו וספקיו, פטור באופן מפורש מכל וכל אחריות, הודעות שונות, תשלומי הודעות, תשלומים למטרה מיוחדת או לאי -הפרה. בשום מקום FREECONFERENCE.COM ואף לא רישיוניו או הספקים שלו, כי האתר או השירותים יענו על הדרישות שלך או שהפעלת האתר או השירותים יהיו ללא הפרעות או ללא שגיאות. לשום FREECONFERENCE.COM ואף לא לרישיונות או לספקים שלה יש אחריות כלשהי הקשורה לשימוש שלך באתר או בשירותים. בנוסף, FREECONFERENCE.COM לא אישרה לאף אחד לתת אחריות כלשהי על כישוריו, ואתה לא צריך להסתמך על הצהרה כזו מצד צד שלישי.
    6. התביעות, הוויתורים וההגבלות הנ"ל אינם מגבילים בשום פנים ויתור אחריות אחרת של אחריות או כל הגבלה אחרת של אחריות בהסכמים או הסכמים אחרים בינך ובין פרימיום ובין מחזור. חלק מההוראות אינן מאפשרות אי הכללה של אחריות משתמעת או הגבלת נזקים מסוימים, כך שחלק מהתלונות, הפטורים והגבלות האחריות לא יחולו עליך. אם לא יוגבל או ישתנה על פי חוק החל, התביעות, הפטורים והמגבלות שלפני כן יחולו על המינימום המרבי המותר, אפילו אם כל תרופה נכשלת במטרה מהותית שלה. רשיונות וספקים של FREECONFERENCE.COM מיועדים לרכוש צד שלישי של תלונות, ויתורים והגבלות אלה. שום ייעוץ או מידע, בין אם בעל פה או בכתב, שתתקבל על ידך באמצעות האתר או אחרת לא ישנו כל אחד מהטענות או המגבלות המפורטות בסעיף זה.
    7. כל חלק בחוזה זה שאינו כולל או מגביל את אחריותנו פועל בנפרד. אם חלק כלשהו לא אושר או שאינו יעיל, החלקים האחרים ימשיכו לחול.
  1. שיפוי על ידך
    1. אתה מסכים להגן, לשפות ולהחזיק את IGHI והקצינים, הדירקטורים שלה, העובדים, הסוכנים, השותפים, הנציגים, בעלי רישיונות המשנה, היורשים, הנציגים והקבלנים מנגד כל טענה, פעולה, דרישה, עילת תביעה והליכים אחרים, לרבות, אך לא רק, שכר טרחת עורכי דין ועלויות, הנובעים או קשורים ל: (i) הפרת הסכם זה, לרבות ללא הגבלה כל ייצוג או אחריות הכלולים בהסכם זה; או (ii) הגישה שלך או השימוש באתר או בשירותים.
  2. סיום ההסכם, סיום השירות והשעיית קוד ה- PIN
    1. מבלי להגביל כל הוראה אחרת של הסכם זה, FREECONFERENCE.COM שומרת על זכותה, בהפרעות ייחודיות. ללא הגבלה לכל הפרה או הפרת חשודים בגין כל ייצוג, אחריות או ברית הכלולה בהסכם זה, או על חוק או תקנה חלים כלשהם.
    2. אנו יכולים להשעות את קוד ה- PIN:
      1. באופן מיידי, אם אתה מפר מהותית חוזה זה ו/או אנו סבורים כי השימוש בשירות נעשה באופן אסור על פי סעיף 8. זה חל גם אם אינך יודע שהשיחות מתבצעות, או השימוש בשירות כזה דרך. אנו נודיע לך על השעיה או ביטול כאמור בהקדם האפשרי וסביר מדוע נקטנו בפעולה זו;
      2. בהודעה סבירה אם אתה מפר חוזה זה ואינך מתקן את ההפרה תוך פרק זמן סביר לאחר שהתבקשת לעשות זאת.
    3. אם נשעה את קוד ה- PIN, הוא לא ישוחזר עד שתספק אותנו כי תשתמש בשירות רק בהתאם לחוזה זה.
    4. הסכם זה יסתיים באופן אוטומטי במקרה שתפר כל אחד מהייצוגים, האחריות או האמנות של הסכם זה. סיום כזה יהיה אוטומטי, ולא יחייב כל פעולה של FreeConference.com.
    5. אתה רשאי לסיים הסכם זה בכל עת, מכל סיבה או ללא סיבה, על ידי מתן הודעה על FreeConference.com על כוונתך לעשות זאת באמצעות הודעת דוא"ל support@freeconference.com.
    6. כל סיום הסכם זה מבטל באופן אוטומטי את כל הזכויות והחובות שנוצרו על ידי זה, כולל ללא הגבלה זכותך להשתמש באתר ובשירותים, פרט לסעיפים 7, 8, 9, 10, 15, 17 (הסכמה לקבלת דוא"ל, ייצוג ואחריות, כתב ויתור/הגבלת אחריות, שיפוי, קניין רוחני, סמכות שיפוט) ו -16 (הוראות כלליות) ישרדו כל סיום, ומעט שכל התחייבות תשלום שעשויה להיות לך בנוגע לשימושך בשירותים לפי סעיף 6 תישאר מצטיינת ויש לשלם אותה. על ידך.
  3. תיקונים ושינויים
    1. האינטרנט והטכנולוגיה האלחוטית והחוקים, הכללים והתקנות הרלוונטיים משתנים לעתים קרובות. בהתאם לכך, FREECONFERENCE.COM שומרת על הזכות לשנות את ההסכם הזה ואת מדיניות הפרטיות שלו בכל עת. הודעה על כל שינוי כזה תינתן על ידי פרסום גרסה חדשה או הודעה על שינוי באתר. זוהי האחריות שלך לבדוק את ההסכם הזה ואת מדיניות הפרטיות באופן פרדיודי. אם אתה מוצא את זה בלתי מתקבל על הדעת בכל עת, עליך לעזוב מיד את האתר ולהימנע משימוש בשירותים. אנו יכולים לשנות את תנאי החוזה הזה בכל עת. אנו נמסור לך הודעה רבה ככל האפשר על כל שינוי בתנאים אלה.
    2. אינך יכול להעביר או לנסות להעביר חוזה זה או חלק ממנו לאף אחד אחר.
    3. אתה רשאי לבטל את החוזה בכל עת על ידי כתיבה אלינו בכתובת שבסעיף 13, אך ביטול כזה לא יהיה יעיל במידה שתמשיך להשתמש בשירות.
    4. אם אינך משתמש בשירות במשך 6 חודשים לפחות, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להסיר את ה- PIN שהוקצה לך מהמערכת.
  4. הודעה
    1. כל הודעה על פי חוזה זה חייבת להימסר או להישלח בפקסמימייל או בדואר ששולם מראש או בדואר אלקטרוני כדלקמן:
      1. אלינו ב- Iotum Global Holdings Inc., המטה העולמי, 431 N. Brand Blvd, Suite 200, Glendale, קליפורניה, ארה"ב, 91203, או כל כתובת אחרת שאנו נותנים לך.
      2. אלינו באמצעות פקסימיליה שנשלחה ל +01 (818) 553 -1427.
      3. אלינו באמצעות דוא"ל שנשלח אל support@freeconference.com.
      4. אליך בכתובת הדואר או הדואר האלקטרוני שנתת לנו במהלך תהליך הרישום.
  1. זכויות צד שלישי
    1. לאדם שאינו צד לחוזה זה, אין זכות לפי חוק החוזים (זכויות צד שלישי) 1999 (בריטניה) לאכוף כל תנאי בחוזה זה, אך אין בכך כדי לפגוע בכל זכות או תרופה של צד שלישי אשר קיים או זמין מלבד חוק זה.
    2. האתר עשוי להיות מקושר לאתרים המופעלים על ידי צד שלישי ("אתרי צד שלישי"). ל- FreeConference.com אין שליטה על אתרי צד שלישי, שכל אחד מהם עשוי להיות כפוף לתנאי השירות ולמדיניות הפרטיות שלו. FREECONFERENCE.COM לא נבדק ואינו יכול לבדוק או לשלוט, כל החומרים, הסחורות והשירותים הניתנים לזמין באתר האינטרנט של צד שלישי או באמצעותם. בהתאם לכך, FREECONFERENCE.COM אינה מייצגת, מבטיחה או מעניקה כל אתר של צד שלישי, או דיוק, מטבעות, תוכן, התאמה, חוקיות או איכות של חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים, חומרים FREECONFERENCE.COM טוענת, ואתה מסכים בזאת להניח את כל האחריות והאחריות לכל נזק או נזק אחר, אם לך או לצדדים שלישיים, כתוצאה מהשימוש שלך באתר של צד שלישי.
    3. למעט הצדדים ככל ובמידה המפורטת בסעיף 10, ולמעניקי הרישיון והספקים של FreeConference.com, וככל שנקבעו במפורש בסעיף 9, אין זכאים מצד שלישי להסכם זה.
  2. קניין רוחני
    1. האתר, כל התכנים והחומרים הנמצאים באתר, ותשתית הוועידות החינמית המספקת את השירותים, כולל ללא הגבלה את שם FreeConference.com וכל לוגו, עיצובים, טקסט, גרפיקה וקבצים אחרים, והבחירה, הסידור והארגון הם קניין רוחני של FreeConference.com או נותני הרישיון שלה. למעט כפי שנמסר במפורש, לא השימוש שלך באתר ובשירותים, או כניסתך להסכם זה, מעניקים לך כל זכות, כותרת או עניין בתוכן או בחומרים כאלה. ועידה חופשית והלוגו של FreeConference.com, הם סימני מסחר, סימני שירות או סימני מסחר רשומים של IGHI. האתר זכויות יוצרים © 2015 להווה, IGHI. כל הזכויות שמורות.
    2. אם יש לך הוכחות, אתה יודע או סבור בתום לב שזכויות היוצרים שלך או זכויות היוצרים של צד שלישי הופרו ואתה רוצה ש- FreeConference.com תמחק, תערוך או תשבית את החומר המדובר, עליך לספק FreeConference. .com עם כל המידע הבא: (א) חתימה פיזית או אלקטרונית של אדם המורשה לפעול בשם הבעלים של הזכות הבלעדית, שלכאורה הופרה; (ב) זיהוי היצירה המוגנת בזכויות יוצרים הטוענת כי הופרה, או, אם מספר יצירות המוגנות בזכויות יוצרים מכוסות בהודעה אחת, רשימה מייצגת של יצירות כאלה; (ג) זיהוי החומר שנטען כי הוא הופר או שהוא נושא לפעילות המפרה אותו יש להסיר או להשבית את הגישה אליו, ומידע מספיק כדי לאפשר ל- FreeConference.com לאתר את החומר; (ד) מידע מספיק סביר כדי לאפשר ל- FreeConference.com ליצור איתך קשר, כגון כתובת, מספר טלפון, ואם זמין, כתובת דואר אלקטרוני שבה ניתן לפנות אליך; (ה) הצהרה שיש לך אמונה בתום לב שהשימוש בחומר באופן שהתלונן עליו אינו מורשה על ידי בעל זכויות היוצרים, סוכנו או החוק; ו- (ו) הצהרה לפיה המידע בהודעה מדויק, ובתנאי שקר של שקר, אתה מוסמך לפעול בשם הבעלים של זכות בלעדית שנפגעת לכאורה.
  3. הוראות כלליות
    1. ההסכם כולו; פרשנות. הסכם זה מהווה את כל ההסכם בין FreeConference.com לבינך בנוגע לשימושך באתר ובשירותים. השפה בהסכם זה תתפרש בהתאם למשמעותה ההוגנת ולא אך ורק בעד או נגד צד.
    2. בר הפרדה; ויתור. אם חלק כלשהו מהסכם זה ייחשב כבלתי תקף או בלתי ניתן לאכיפה, חלק זה יתפרש כדי לשקף את כוונתם המקורית של הצדדים, והשארים יישארו בתוקפם המלא. ויתור מצד כל צד על כל תנאי או תנאי של הסכם זה או כל הפרה שלו, בכל מקרה אחד, לא תוותר על תנאי או תנאי כזה או על כל הפרה שלאחר מכן.
    3. משימה. הסכם זה וכל זכויותיך וחובותיך על פיו לא יוקצו או יועברו על ידך ללא הסכמה מראש ובכתב של FreeConference.com. על אף האמור לעיל, הסכם זה יחייב וייצור תועלת לטובת הצדדים, יורשיהם ומשיאיהם המותרים.
    4. קשר. אתה וחברת FreeConference.com הינם צדדים עצמאיים, ושום סוכנות, שותפות, מיזם משותף או יחסי עובד-מעביד אינם מיועדים או נוצרים על ידי הסכם זה.
  4. חוק מסדיר
    1. חוזה זה כפוף לחוקי מדינת קליפורניה בארצות הברית של אמריקה ללא התחשבות בעקרונות ניגוד החוק. הסכם זה, כולל ללא הגבלה, בנייתו ואכיפתו, יראו אותו כאילו בוצע ובוצע בלוס אנג'לס, קליפורניה.
    2. מקום המתאים לכל פעולה שיפוטית הנובעת מההסכם הזה או מהאתר או קשור אליו, יהוו את ערכאות המדינה והפדרל בלוס אנג'לס, קליפורניה, ארה"ב. הצדדים מסכימים בזאת, ומסכימים לוותר על כל התנגדות לדין האישי ולרשות הערכאות שכאלו, ולהגיש באופן מפורש יותר לשירות אקסטרריטוריאלי של תהליך.
    3. כל סיבה לפעולה על ידי כך שאתה קמה מההסכם הזה או קשור אליו או חייבת להיות מותקנת בתוך שנה אחת (1) לאחר שהוא קם או יישאר לנצח ויתרם.
לחצות